Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

středa 19. února 2014

Tak tohle chci!

... aneb Honem rychle někdo pojďte, řekněte mi, jací jsou a nejlépe se mnou tři miliony let na ně pište! Protože oni by mohli být další mou závislostí!

Shibata Katsuie a Shima Sakon jsou tak strašně skvělí!

zdroj: tumblr

zdroj: tumblr
Shibata Katsuie je opravdu nádherný - už v traileru jsem věděla, že bude. Bože! Takový lepší, krásnější Mori Motonari!
A Shima Sakon je sympatický.

4 komentáře:

  1. Co to je? To vypadá hodně dobře...
    Kroketa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dvě nové postavy ze Sengoku Basary 4. A protože jsou ze hry, tak se k nim člověk, co nemá playstation asi nedostane jinak, než že se bude obdivovat jejich obrázky na tumblru a sjíždět herní videa na youtube. Dokonce jsem při tom zjistila, že některé pasáže mají anime zakončení, což člověka na jednu stranu potěší, na druhou naštve, protože když potkal gify odtamtud na tumblr říkal si "třeba k tomu je i anime" a není, pokud dobře hledám.
      Nicméně Shibata Katsuie - ten černovlasý - je naprosto rozkošný, a kdybych o něm věděla aspoň trošku, budu o něm psát do konce svých dnů XD Teď jen můžu zkonstatovat, že mi připomíná Kirila z Vepíšu v tvou krev, hlavně na tom druhém obrázku v uniformě.

      Vymazat
    2. Aha ja mysella ze jsou z nejakeho anime, aspon mi nekoho pripominaji ktere jsem videla v nejakem AMV x)

      Vymazat
    3. Kdybys mi mohla doporučit anime, kde by byl někdo, kdo vypadá jako Katsuie, tak sem s ním ;)
      Jinak Sengoku Basara je i anime, ale nejsou tam tyhle postavy, protože je podle předchozích her, kde ještě nebyly.

      Vymazat