Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

neděle 2. března 2014

VELVET EDEN - One Caress

Taky jste tak rádi? Naprosto neskutečně moc potěšeni jako já?


Sice pravda - bolí mne o to víc, že ještě nemám CD (a dokud ho nebudu mít, budu veřejně fňukat T.T)
Ale naprosto potěšující...
První, co mne u toho napadlo, bylo, že jestli Chro-san teď zastupuje Kalma i v Dadově ložnici. No, připomíná mi to Maze a taky Igyou hime a tam všude byl Kalm za klávesami... a protože v pár Kalm a Dada věřím, tak se ta myšlenka "nového chlapce za klávesami" sama nabízí.
Nehledě na to, Chro je hezký a mladý... máme rádi Chro-sana! I když to není Blondie typu Jason Mink. (Vlastně máme rádi i Takmiho - protože nám jednou popřál na narozeniny xD - a chtěli bychom ho v klipu.)
Ale - i přes všechnu úctu a uctívání k mé sexuální bohyni - to hraní na ty klávesy vypadá dosti vtipně. A raději Dadu bez brýlí než s brýlemi (to se snaží být hipster nebo sexy učitelka?).
Ale i tak to tam Dadovi sluší. Dokonce se oblékl (i když ve chvílích, kdy tam jsem jejich neoblečené snímky, jsem se přistihla s velkým "proč to nenatočili celé polonahé?" otazníkem nad hlavou, aneb Hledím na to a prosvítá mi můj starý perverzín). A Dada má ty své skvělé pohyby! Naprosto miluji tenhle jeho způsob tance.
Zbožňuji mužské krky s ohryzkem a klíčními kostmi a dlouhými černými prameny u nich spadajícími.
Celkově... je to Velvet Eden - mohla bych to nezbožňovat celé?
Je sice pravda, že dříve zmíněné Maze a Igyou hime mám raději, ale to je tím, že tohle nemám ještě zažité. Těším se, až si to zažiju. A budu se ještě více modlit v brzké získání CD.

Žádné komentáře:

Okomentovat