Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

čtvrtek 23. července 2015

Sběr č.8

... aneb Mikaru už odjel, jaktože je tu stále vedro?! // trochu výkecu
 
Dobrá animace, že?
Vlastně jsem ji vůbec nevybírala kvůli tomu horku, ale hodí se i pro něj.
Zrecykluju ten starý vtip, protože je opravdu trefný.

Nechci si stěžovat, že je v mém pokoji horko... ale právě prošel okolo hobit a hodil mi sem prsten.


Takže... přestože jsem si na prázdniny naplánovala mnohem více činností, zatím jsem zvládla jen ušít pro Sei bombarďáčky. Trvalo mi to celých šest hodin (to aby bylo jasno, jaký je poměr od začátku prázdnin mezi nic neděláním a snahou něco dělat: 22 dní ku 6ti hodinám.)
Nejsem švadlenka, tak nejsou dokonalé, ale zase ušití bombarďáčků není takové umění - docela se povedly, myslím.



Nemám toho času - kolem tří měsíců asi - mobil, takže fotím jen na webku, což je dost obtížné. S mobilem jsem se přesunula od stádia: "nemám mobil, protože ho nepotřebuju" do stádia: "nemám mobil, protože nevím, jaký si pořídit." Ve výsledku myslím, že mé bytí bez mobilu bude trvalé.

Ráno jsem na tumbleru potkala tenhle výňatek z mangy SnK.


Reiner je skvělý, ať už jako voják nebo válečník, prostě je skvělý. Ale myslím, že stejně jako jsem se nedávno dověděla, že jsou lidé, co nemají rádi Erwina, určitě spousta lidí nemá rádo Reinera. Vlastně to vůbec nechápu - proč lidé čtou mangy a dívají se na anime jako je SnK, když jim vadí lidé, kteří jsou ochotni pro své přesvědčení obětovat sebe a kohokoliv jiného?! Tyhle typy postav mám já osobně nejraději.

V běžném popíjení - vlastně už mi došly všechny zásoby sypaného čaje - piju Jemču zelný čaj se zázvorem, když ten čaj zchládne je opravdu osvěžující a překvapivě pálivý. Taky vám voda s citrónem připadá, jako kdybyste pili vodu z právě vyčistěného záchodu? A to my čistíme záchod savem s vůní levandule, nevím, kde se ten pocit pak ve mně bere. Ale teda pořád lepší reálný citrón, než umělá citrónová chuť...

Začalo Teen Wolf zase a tentokrát s vážně divnými doktory a chimérami.



Víte, že mám ráda středoškolské prostředí, ale huh... tyhle prázdniny bych se snad dívala na cokoliv. Nehorázně zabíjím čas, ještě když je takové vedro. A psaní mi nejde...

Ale pobavilo mne - snažím se přečíst celou svou knihu, abych si ji připomenula a mohla po roce na ní zase pracovat -, když jsem zjistila, že její celou myšlenku a děj vystihují dvě věty v ní psané.
(Vyňato z rozmluvy Saloméy Irji - hl. postava čaroděje - a jeho rytíře.)
Rasul se na mne trpitelsky podíval. „Ta vaše povaha, Saloméo."
Přesně tak... ta jeho povaha. O kousek dál je nazván ludrou zlou. xD

V posledních dvou dnech jsem potkala docela zajímavé klipy.

1. Dost mne zarazilo, že skupinu lynch. jsem asi předtím neznala. Zní ovšem příjemně.


2. SiM mi vybral samotný YT, že by se mi to mohlo líbit. A ačkoliv to není zrovna můj žánr, tak se mi některé části klipu líbí a skupinu si průběžně pouštím.


3. Vůbec jsem nevěděla, že die z Diru dělá nějaké solo. Hudebně vám to neposoudím - je to jiné než Diru, jiné než Sukekiyo, to asi zatím jsem schopna říct - ale přijde mi to jako výraz dieovy frustrace z Shinyi... protože mi ten světlovlasý přijde opravdu Shinyovi podobný, jak má vlasy do obličeje a tak celkově...


Ono je to možná i tím, že jsem potkala na tumbleru krásné gify s Diem a Shinyou a úplně bych se vrátila do dřívějších let, přečetla si nějaké ff na ně dva a spokojeně si užívala tahle zlaté léta. Přesně tak! Možná názor o Dieově frustraci je výraz mé vlastní frustrace, že nevím, kde najít nějakou dobrou povídku Die se Shinyou.

Říkala jsem vám, že se bojím číst povídky o Arminovi ze SnK? Protože jsem nedávno četla jednu... a po nějaké době se zjistilo, že je Armin těhotný... T.T A to jsem se přemohla a četla ji anglicky.

Když jsem tak projížděla složky, potkala jsem tenhle obrázek, je skvělý, že? Ten úhel pohledu...


A nakonec - bez velkého rozepisování - cítím se odcizeně od všeho a všech.

2 komentáře:

  1. Hudebně bych to označila za poprock, ale líbí se mi to je to chytlavý. Čekala jsem že to bude nic moc, ale hoši předčili moje očekávání. Jen jsem čekala, že Die bude sám víc zpívat -_- ten druhý zpěvák je z the Novembers.
    A k těm fanfiction s Die a Shinyou. Před lety jsem na tvém starém blogu četla fanfiction o Die a Shinyovi a bylo to vskutku pěkně napsané.
    Ohledně Lynch. styď se ty potvoro, že jsi o nich neslyšela :D zpěvák dříve zpíval v DEATHGAZE, kterého nahradil Ai (a DEATHGAZE se bohužel dávno rozpadli achi och)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo by to zajímavé, kdyby Die více zpíval... tak si říkám, co dělá Kaoru? Shinya hraje s Kamijem, Kyo má Sukekiyo, Die hraje tady, teď jsem potkala Toshiyovy trička... co Kaoru?
      the Novembers jsem, myslím, někde potkala, ale asi ne nijak "na vážno", asi na nějakém blogu.
      Navádíš mne, abych si přečetla něco od sebe - to je dobrý nápad! xD
      Asi jsem lynch. taky někde potkala, ale taky tak nijak "na vážno". xD

      Vymazat