Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

středa 19. června 2013

Deadman - Kafuka


Oprašuju kapelové posty.

A příliš cenných jich nemám - možná se to v budoucnu zlepší, nebo to ještě více upadne, co vím.

Takže Deadman - Kafuka, s překladem (který jsem tvořila jednou v noci) a nějaké fotky.




Stejně jsem si vždycky myslela, že Maka (zpěvák) prostě vzali z blázince, strčili ho před mikrofón... a pak ho tam zase vrátili.
Škoda, že není slyšet o jeho sólovce - nebo aspoň já o ní od jejího začátku neslyšela, třeba vystupuje podobně jako Dada v utajení xD. 

Kafka (live)



Překlad:
Bylo by lepší, kdybych se nikdy nenarodil*

Rozumím Nechcete prohrát, co máte
Bylo by lepší, kdybych se nikdy nenarodil

Rozumím Protože jsem zlé dítě

Vidím sebe samého ve snu Svíjejícího se v plynové komoře
"Jsi monstrum
Nemůžeš žít venku"

Bylo by lepší, kdybych se nikdy nenarodil

Rozumím Není tu nikdo jako já**

Koštuji svou krev
"Nevypadáš jako člověk
Nemáš srdce"

Dokud vás můžu poznat

Přežívám

* Sice nejsem Žid, ale... tahle věta je mi zatraceně blízká
** Tak, tak...

pozn. Mako je psychouš (ty jeho texty, šílenec jeden!)
A tohle live z tohoto DVD je opravdu celé úžasná podívaná. Už jsem někde psala, že Mako je psychopat v malém saku, co první písničky má sepnuté vlasy, ale jak mlátí hlavou (a nejen to), tak ty poslední není po sponce ani vidu, ani slechu... a po koncertu ho vrátili do psychiatrické léčebny. Opravdu ho mám ráda.


Fotky:

Mako


Aie (co jsem nedávno zjistila, docela na dost projektech dobrých spolupracuje nebo spolupracoval)


Takamasa

Toki






Žádné komentáře:

Okomentovat