Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

sobota 23. listopadu 2013

Crossfaith - 21/22.11.2013 Praha

aneb S takovými metálisty už nikdy více nepařepěnkuji. (Vrátím se pařipěnkovat za gotiky.)

listopad 2013

No, čtvrteční ráno bylo skvělé - sice jsem si zapomněla vyprat malý baťůžek, tak jsem ho koupala asi ráno v sedm ve vodě, v které jsem se koupala předtím já, a pak ho vykroutila, trochu prosušila fénem a stejně skoro celý den byl mokrý XD -, ale Dima byla rozněžnělá, a tak jsem nafotila sadu fotek... a opravdu tak hezky už jsem dlouho nezačala den, až se mi nechtělo ani do školy, ani do nějaké Prahy na nějaký koncert.





Vyrazila jsem z Olomouce kolem druhé po hodinovém zpoždění vlaku, na hlavním nádraží v Praze jsem počkala na Nex, která jela Leo expresem a viděla jsem dosti zajímavou věc - na hlavním nádraží měli klavír a hráli na něj, dokonce nechali i nějakého bezdomovce, aby na něj hrál a ten sice si těžko rozvzpomínával (prochlastaný mozek, nic neznámého), ale když si vzpomněl, stále mu to fakt šlo.

S Nex jsme kolem šesté dobloudili do klubu a čekali vevnitř, kde byly umělá světla, co vypadala jako světlušky a medvěd lezoucí po stěně... a na baru hráli dobrou hudbu, Bowieho a tak...
Počkali jsme na koncert, připojila se k nám Scope... viděli jsme osoby, které skutečně nikdo z nás neměl potřebu vidět. A do klubu k pódiu jsme se dostali jako první.

Hrála tam předkapela Sunset"něco" z Olomouce, na kterou se ještě jaktakž dalo pařepěnkovat (a všichni do jednoho mi připomínali bandu Fredý Mercuriů)... i když už při předkapele se tam nějací metálisti poprali... :/
A když přišli samostatní Crossfaith... už se nedalo dělat vůbec nic.
Byla jsem na spoustě náročných koncertů, kdy jsem dělala první lajnu bez hrazení a musela jsem držet dav - takže z tohodle opravdu nevychází mé znechucení. Dokonce jsem na sebe pyšná, že jsem to všechno zvládla, protože jsem "silák". Ale - tenhle koncert jsem si prostě vůbec neužila.
Nejde o to, že by byli příliš tvrdí. Ani o nutnost mlátit hlavou o sto šest. Ale o celkový pocit z kapely.
Považuji např. Dir en grey za tvrdou kapelu, ovšem nemyslím si, že by kdokoliv z nich chtěl od fanoušků bezdůvodnou "brutalitu" - Kyo je opravdu hodný člověk, já myslím, Toshiya sice povzbuzuje, ale pořád jinak, Die hází trsátka těm, co omdlí a jsou na kraji, Kaoru nanejvýš udělá "dobře ty" a Shinya za bubny nevím moc, jak se projevuje... takže úplně něco jiného od toho, co jsem zažila.
Prostě nechápu, na co jsou ty různé "moše" (nebo jak se tomu říká). Prostě proč? Většinu času se mne to netýkalo, protože jsem byla první řada, ale prostě nechápu význam něčeho takového a co to vlastně té skupině může přinášet - protože podle mne, pak si člověk vůbec hudbu nebo i celý koncert neužije.
Opravdu mne mrzí, že místo toho, abych si zaskákala, "zafandila" a dělala všechno to zábavné, co normálně na koncertech dělám, prohlédla kapelu a užila si jejich hudbu s nimi, si pamatuji jen své vlasy a bednu, o kterou jsem se zapírala, a kdykoliv dav povolil, jsem ji nadzvedla a posunula, aby bylo možné se o ni opírat dál - a to je vše z mých vzpomínek na koncert.
Opravdu je tohle něco úžasného?
Dělat vzadu "zed smrti", zbytečně být hrubý... opravdu je tohle způsob zábavy? Mám ráda bitvy, ale skutečně ne bezdůvodné násilí a brutalitu, z které nikdo nic nemá. Nebo alespoň já nevím, co z toho může kdo mít.
A teda ještě klávesáka si pamatuji, který tam rozlíval po velkém z láhve alkoholu. A pokud se můžu něčemu zasmát, tak skoro všichni byli v kožené bundě na holou hruď a já si vzpomněla na parodii na Sengoku Basaru a "Moje bradavky hoří" -> "To máš z té levné kožené bundy, co nosíš na holou hruď" Asi tak - o osobní zábavu jsem se postarala - to já vždycky, ale kapele bych nezaplatila ani korunu.
Ještě ke všemu tam nebyl ani jeden, který by alespoň byl za nehet malíčku přitažlivý (když už tedy bych je nebrala jako umělce - protože to mi jde těžko -, ale jako nějaké "sex symboly").
Výrazem toho bylo, že jsem si nešla pro podpis. A nějakým způsobem se ke mně dostalo trsátko - zatím jsem ho nevytáhla z batohu, tak nevím čí -, takže kdyby někdo měl zájem, daruji ;)
Pak ještě musím uznat, že ten chlapec, co se vtlačil mezi mne a Nex byl sympaťák (společné držení davu vás sblíží xD) a myslím, že sbalil kytaristu, protože ti po sobě doslova jeli přes koncert i po něm. A pak za námi byl ještě chlapec, co vypadal jako něco mezi Hirakem/Kourim a Arminem z Shingeki no Kyojin.

Po koncertě šla kapela pařit za námi. No spíše - podepsala... pozvala si jisté slečny do backstage, občas vylezla pokračovat v pití, případně si zatančit a nebo se kurvit. Ok. Kapela šla mimo můj zájem už v polovině koncertu, skutečně nemám potřebu se ponižovat jako podbízející se děvka nějakým opilým chlápkům, jedno že jsou to "ó velcí" Japonci a shlížejí z pódia. Já jsem si jen "petovala" své mužské ego, jaký jsem silák a doufala, že vybiji energii při "trsání".

Ale i klub mne zklamal - člověk by čekal, že když teda už předem říkali metálisti, že otaku ať tam nelezou, tak ta hudba tam bude poslouchatelná... první DJ se ještě trochu držel, pak to vzaly do rukou dvě slečny a to bylo ještě horší, diskotékové vypalováky, na které mne nebavilo ani hodinku pařipěnkovat.

Skončili jsme tam už někdy kolem druhé a raději si šli s Nex povídat o politice pod koně na Václavák. Ale tohle byl příjemný rozhovor! Já si celkově nad ránem ráda povídám. A nebo i jindy - já a mí dva spolužáci z gymplu většinu dne vedeme filozofické diskuze od prvního člověka po osidlování vesmíru, přes politiku, ekonomii, matematiku a fyziku... ráda si povídám vzletně, připadám si pak jako skutečný student.
O půl páté nám jel Leo expres zpět do Olomouce, částečně jsme se vyspali ve vlaku, poté na bytě... a v 11.30 jsem měla hodinu algebry, kde jsem si vehementně podepírala hlavu, protože mne bolelo za krkem.
Ve tři jsem se sešla s Reiko a šli jsme na naši oblíbenou pizzu - takže si nemůžu stěžovat, že by čtvrtek/pátek nebyl dobrý, ale bohužel ne pro koncert.

No, teď cítím svaly za krkem a mám modřiny nad koleny od pódia. A říkám si, že konečně někdo přebil ten nepříjemný pocit z koncertu YFC - on i ten Jon se dá snést (tohle jsem si nikdy nemyslela, že řeknu), ale Crossfaith vůbec - tak jsem ráda alespoň za to. XD


9 komentářů:

  1. Takže jsem možná o nic nepřišla, co? ~

    OdpovědětVymazat
  2. "On i ten Jon se dá snést!" XD tak to bylo zabíjející na závěr.. vidíš? Vidíš? Zlatý Jonathán.. a mám toho kluka ráda, i když je to taková americká couřička :D na šuk dobrý, na podium už ne...
    Nicméně ke koncertu jedno smutné a zklamané "ÁCH" -.- a mrzí mne to. Protože vím, že ty jezdíš ráda a podporuješ a jsi jeden ze skalních fanoušků u nás.. (ne přímo kapely, ale J-rocku). Od Crossfaith jsem Gacktudík neslyšela nic, ale prý nemají všechno tak hrozné (říkala kamaráda, co se mne mermomocí pokoušela přemluvit jet. Za mne - příšerný lobing za kapelu) -.-
    Je to škoda. Též jsem proti násilý na koncestrech, brutalitě, nesnáším ty tlačenice a rvaní se .. brrr -.- (Teď mne nedávno na koncertě Seether překvapila ta domácká klidná atmosféra a spokojení lidé, kterým stačí stát a dívat se a užívat si to. První koncert, kde jsem nejedla ničí vlasy -.-)
    A o tom kurvení se v backstagi ani mluvit nebudu.. nedůstojné jak pro kapelu, tak pro fanoušky/fanynky... z toho je mi blivno -.- Nesnáším to.
    Nuž... je mi líto, že se nepovedlo, ale za Jona mám úsměv, že někdo je horší, než chudák on :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, neříkám, že hudebně někomu nemůžou sedět, ale mně nesedli a už asi nesednou ani.
      Jinak - mám ráda tak přiměřeně, zase úplně neaktivní koncerty by mne taky nebavily - to by to musela být "vážnější" hudba.
      No, naštěstí Jona snad už nikdy nepotkám, tak nemusím se bát, že by se mi ještě začal líbit.

      Vymazat
  3. Je to vskutku zajímavé, vidět to i z jiné strany. Ale díky že pořád spisuješ recenze z koncertů, protože být vzpomínky jen na mě, zapomenu je.
    Já si koncert užila, mám jejich muziku ráda, i když chápu absolutně všechny výhrady vůči chování na stagi (byli poamerikanizovaní, musíme to brát tak). No už před nějakým časem jsem zjistila že potřebuju mít s sebou na koncertě někoho ze své smečky, aby se mnou fandil (díky za to, opravdu moc, potvrdilo se mi to jak na GPK tak tady, že koncerty s tebou jsou moc fajn a těším se až spolu pudem zase na diru). Headbangovalo se, občasné lokty či cizí těla v zádech sem neřešila, mosh pity a celkově agresi.... byla jsem na Crossfaith po druhé, a tentokrát mě zklamalo především publikum. Zbytečná agrese. I moshe mají své pravidla a rozfláknutá sklenice od piva tam fakt nemá co dělat (proto jsem se předtím starala aby sme svoje daly stranou). Co se mi nelíbilo byl možná ten alkohol. Dejte napít. Ale sprcha jégrem fakt není nic fajn, a chudáci ti co dostali do očí.
    Onesla jsem si další trsátko do sbírky, tentokrát od basáka (když zjistíš od koho to tvoje je, myslím že bych věděla komu ho poslat, kamarádka z Litvy je má moc ráda, ale vzhledem k tomu že je nezletilá a z Litvy... bez šance je vidět. Teda, pokud to nedaruješ někomu jinému).
    Na druhou stranu, jsem hodně ráda že jsem šla hned po koncertě na autobus i tak mi noční Běsné město přijde děsivé (především otravnými romskými ženami). Doufám, že až se potkáme na EYA, zapaříme zase spolu, a že si to tentokrát užiješ.

    A abych nezapomněla, tvé mužné paže co mi bránili rozbít si hlavu o stage byly úžasné xDDD (Jen mám dojem že jak mi ta blonďatá nádhera drhla náramky o paži, chytla jsem nějakou virážku :( )

    scope

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač - sepisuji to hlavně pro své nedostatky, co se týká dlouhodobé paměti XD
      Jop, musíme jít na nějaký koncert! I MUCC by taky šli, nejen Diru. A i EYA bude stačit - doufám, že to spraví tu mírnou pachuť v puse, co mám teď.

      Vymazat
  4. Uhm, nebylo to Sunset trail? Na tom jsem se nějak ocitla minulý víkend s kamarádkou v Olomouci, totiž :'D

    No, dobré vědět, že jsem tedy o nic moc nepřišla, ikdyž je škoda, že sis ten koncert víc neužila...ale tak snad ten den i tak stál za to..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jop, přesně ti! A líbili?

      Vymazat
    2. Vlastně i jo ;) Popravdě..úplně nevím, pobíhala jsem všude možně a na tom koncertě moc času nestrávila :D...

      Vymazat