Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

neděle 17. listopadu 2013

GPK - 16/17.11. 2013 Brno

aneb Z Durcenwe se stala "pařepěnka" (neřešte ten výraz xD "pařič" mi znělo jako vařič)

listopad 2013

Tahle sobota byla skutečně vydařená, i když si nejsem jistá, jak její vydařenost se dá obsáhnout v textu, ale pokusím se. (Řekla bych, že ještě jsem na tom dobře, protože mne pořádně nebolí celé tělo, ale... zítra určitě bude a na to ani nechci myslet.)




Začínali jsme j-rock srazem v čajovně - původně se nám nechtělo vstávat a tak jsme chtěli dojet až ve tři, ale že o Nex tam byl zájem, tak jsme přijeli už v jednu. Mne to bylo vcelku jedno, protože jsem vstávala před sedmou (jela jsem tedy 24-hodinovku), i když pravda, že jsem vstávala brzo, pak jsem nevím, co dělala (asi se bavila s mamkou a kočkami) a nakonec jsem asi v hodině musela stihnout se nachystat i s okoupáním, vysušením vlasů apod. No, ve vlaku jsem si šila krajkové "tričenko" (může mi někdo říct, proč poslední dobou mluvím ve zdrobnělinách?).
A stala se mi drsná věc s průvodčí. Dala jsem jí omylem jízdenku do Olomouce, zpáteční, z pátku, dvakrát orazítkovanou, na studenta a in-50... a ona tam dala třetí razítko a zkontrolovala jen in-kartu. Vůbec jí netlačilo, že je to jízdenka projetá, že přes Olomouc nejedu a že jí nepředkládám studentský průkaz.
Zajimavé... věru. xD Asi ji zaskočil můj vzhled.
Nicméně jsme se tedy v jednu sešli s Nex se Sei na hlavním nádraží v Brně a vydali se do čajovny. Z těch, co jsem znala,tam byla Erizu, Kvička a Taira (i když si nejsem jistá, že tuhle přezdívku ještě používá) a Scope s Diem. A pak dalších přes pět, které jsem neznala.
Bylo to opravdu příjemné. Dala jsem si červený čaj s kardamonem - dobré tohle, doporučuji. A skutečně dobře se všeobecně bavila. Třeba naše stoupání z Nex, když jsme mluvili. Nebo, že i mezi těmi, co neznám, byla jedna slečna, která mne znala - asi přes Dasty. A také řešení toho, že Durcenwe má "over manly" gesta.
Když jsme kolem sedmé - nevím vůbec přesně - odcházeli na byt Scope, tak mi ta slečna, co mne znala, řekla, že jsem sympatická, to bylo také hezké... :)
A více méně jsem asi slíbila, že se ještě někdy do Brna na j-rock sraz stavím - opravdu tam byli skvělí lidé.

U Scope na bytě jsme se nějak doupravovali - aneb Jak se Durcenwe bála, že jí na gothic párty zbijí, že je málo gothic... Utáhly se korzety, nalepily řasy... a šlo se.

Do klubu jsme dorazili tak nějak v devět, řekla bych, už tam byla část osazenstva z čajovny... a seděli tam u stolu, který byl reservé, i když myslím, že ne pro ně. K nim jsme se přifařili a ze začátku se cítili dost cize ke zbytku osazenstva.
Naštěstí jsme se zcela náhodně seznámili s jednou vystupující (Andromeda?) a tak jsme s Diem - kterému asi jen já říkám Die (pozn. Die je slečna) - nakonec se "roztrsali" a uvolnili. No, řeknu to takhle, jak jsem zvyklá z koncertů být hodně hlučná, docela jsem si zakřičela/zapovzbuzovala i tady.
Nakonec to skončilo tak, že jsem aktivně téměř bez přestávky "trsala" od devíti do jedné a s přestávkami pak až do tří. V gládách a v korzetu... To je důvod, proč se bojím, jak tělo ještě bude bolet.
A osazenstvu z čajovny jsem řekla, abych nikomu nevykládali, že viděli "Durcenwe trsat" xD. Památný to okamžik, věru XD.
V klubu mi ještě jedna slečna z čajovny řekla, že její kamarádka chtěla jít na sraz kvůli mně, ale že se nakonec nemohla - tak to jsem byla potěšená, samozřejmě ne z toho, že se nedostavila, ale že ještě jsou lidé, co mne chtějí potkat.
Po české vystupující nastoupil GPK.
Nu, byl naprosto úžasný - sice ho přímo neposlouchám, ačkoliv ho znám už déle, ale musím uznat, že má skvělý hlas a opravdu jsem si užila koncerto-trsačskou zábavu. A bylo skvělé, jak jsme my šli k němu a on k nám, čím více písní zahrál. xD Pořád říkal, jak se mu v ČR líbí a tak... bylo to skvělé.
Poté se podpisovalo... úplně nás překvapilo, že měl CD tak levné - téměř zadarmo. A tak jsme měli podpis, mohli jsme si ho obejmout (a bylo to i z jeho strany dosti vřelé objetí)... a povídat si s ním - říkala jsem mu, že mám opravdu ráda jeho spolupráci s Dadou a on mi na to odpověděl - nevím, co to přesně bylo -, ale něco ve smyslu, že příště s sebou vezme Dadu. Což chápejte - v tu chvíli si D řekla, že je drsná a byla opravdu šťastná (i když nevím, jak moc si na to vzpomene, jak moc to bylo jen mezi řečí - ale opravdu milé to bylo). Fotit jsme se s ním vyfotili.
A pak se ho zeptal Die, jestli si s námi zatančí.
Nejprve - potom, co si odpočinul - se postavil jen za pult (říká se tomu tak?) a mi jsme trsali a trsali... různí lidé - Nex a Die také - mu koupili pivo... a nakonec teda si s námi i šel zatančit.
Došlo to pravda tak daleko - v těch pozdějších hodinách -, že třeba s Diem a Nex tančil přímo, dosti blízko... ale rozhodně jsem jim to přála (sama jsem se držela spíše dál, protože jsem neměla potřebu si s ním přímo zatančit, stačilo mi tančení v "kruhu" a volné trsání ála "ošklivá D ztratila zábrany a měla by se za sebe stydět"). Ale bylo to skvělé. Byl komunikativní a opravdu milý.

No, co mne potěšilo bylo, že hráli i písničku od Schwarzstein a taky Rammsteiny (například Moskvu jsme si zařvala pořádně) a nějaké písně, které znám a vlastně vůbec nevím odkud. No hudba byla celkově skvělá! Atmosféra taky. Jsem celkově potěšená.

Nevěděli jsme s Nex, jestli půjdeme přespat na zem ke Scope nebo pojedeme celou noc. Nakonec o půl čtvrté odešel Die se Scope a my jsme ještě v klubu zůstávali, ale už v mrtvém stavu. Viděli jsme odcházet GPK, Nex se s ním rozloučila...
A pak jsme tak pomalu se začali taky sbírat.
Přišel za námi takový světlovlasý, modrooký mladík a ptal se, jestli máme rádi Rammstein. No, Rammstein jsou dobří, o tom žádná. A jestli jsme na Němce. Pak proběhl krátký rozhovor o Japoncích a jejich velikosti. Nex se odešla doobléct. A já jsem si vyslechla nejprve anglicky docela "zajímavou" balící techniku. Pak jsem bohužel se zeptala, zda umí Německy, když se "vydává" za Němce - to jsem si také pak něco vyslechla, ale vůbec nevím co, protože Němčině nerozumím.
Hehe. Vtipné.
To už byla ta chvíle, kdy už ani tragédi se nebalí... aneb Jak D se v zásadě vyhýbali fotografové, spolutanečníci (kromě věrného spolutrače Die, Nex... a pak mne jedna připitá slečna kousla do prstu :/) a nakonec, když Nex odešla, byla dobrá opilému mladíkovi. Huh. Závěr z toho (a z té průvočí) - měla bych nosit burku a dlouhý hábit :/.
Ale zapomněla jsem na něj použít průpovídku, kterou jsme vymysleli s mamkou, když by se mne někdo pokoušel znásilnit. Když říkal, že by mne rád ojel, měla jsem říct: "Počkej, hned ho vytáhnu." Ale nestihla jsem to, přišla dříve Nex.

Ale to už jsme vlastně pak šli.
Rozloučila jsem se se Zlyhad - měla úžasné oblečení, ale to jsem jí zapomněla pochválit -, s kterou jsme se zběžně jen seznámili předtím, než jsem si šla pro podpis od GPK. Inciovala jsem to já, i když mi holky říkali, že se ptala, jestli já jsem já (další člověk, který zná Durcenwe! XD). No, nakonec jsem pozvána na další takovou párty. Myslím, že pokud mi to čas dovolí (a pokud bych tam nešla sama - přece jen do osazenstva zase tolik nezapadám, hlavně protože nepiju, nekouřím a tak - jsem mimo), určitě si takovou noc ráda zopakuji. I bez GPK by to byla skvělá akce.

Šli jsme pěšky na nádraží asi kolem hodiny, koupili jsme si nudle u asi nonstop asiatů. Pojedli jsme je  - asiaty. A pak jsem ještě hodinu stála, protože nemůžu kvůli zdravotním problémům sedět na studeném. Nex odjela kolem půl sedmé (vlak byl přistavený dřív); já ještě tak dvacet minut pochodovala zahřívajíc se o horkou čokoládu, než i mně přistavili vlak - našla jsem si kupé, zaspala jsem ještě před odjezdem, pořádně si zatopila... stačilo pro štěstí.
A v devět jsem byla doma. S opravdu skvělými zážitky. Fakt to stálo i za to čekání na vlak, které - pro mé zdravotní potíže - nebylo zrovna nejpříjemnější. A stojí to i za to, jak mne bude bolet tělo...
Chtělo by to více takových nocí!




10 komentářů:

  1. No jo no, hlavne nikomu nerict jak Durcenwe pul noci trsala! : D
    .....jen co si to pote napise do blogu.
    Hue.

    Ale skvely vecer, skvely opravdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tak já na blog píšu všechno, protože myslím, že ho nikdo nečte. xD

      Vymazat
  2. Je to fajn, že jste si to tak užili, mě se v čajovně taky líbilo... :)
    Já jsem nakonec usla někdy ještě před jedenáctou, jak jsem byla z celého týdne mrtvá, bych to tam s váma asi stejně nezvládla, i kdyby mě nezbili, že nejsem gothic...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo tam povíc i civilistů. Ale co - je to tvá věc, tvé priority... a mne to nezajímá.

      Vymazat
  3. (ozývá se brýlatý fotograf XD)
    Souhlasím, že to za to opravdu stálo! Jen mě nejvíce mrzí, že nebyla z mojí strany možnost tam zůstat déle a užít si to až do konce. GPK byl úchvatný, milý a překvapil mě.
    Btw, to reservé jsme po nějaké době, kdy se nikdo nedožadoval svého místa, rychle zrušili a hodili někde do tašky k nepotřebným věcem XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře jste udělali, líbilo se mi naše místo XD, i když jsem poseděla až tehdy, když už tam celkově moc lidí nebylo...

      Vymazat
  4. Fakt lituji, že jsem nemohla :D Zní to fakt úžasně (ne nemyslím si, že si mne pamatuješ ze starého blogu, ale já se musela ozvat) xD.

    Aru: Vy jste mi ale rebelové xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou, pamatuji si tě... sice to nebylo hned a podle jména to chvíli trvalo, ale nakonec jsem si tě vybavila.
      I když si nejsem tak úplně jistá, zda jsi to byla ty, kdo psal nějakou slohovku o Alici Jasmine?

      Vymazat
  5. Jé, Durcenwe si na mě vzpomněla? O.o Jsem nesmírně polichocena... :3 - Ráčím totiž být ona slečna, co se s tebou objala a říkala ti, že jsi mi sympatická :D :3

    Souhlasím, sraz byl skvělý! Jsem ráda, že se ti v naší společnosti líbilo ^.~ A rozhodně to někdy musíme zopakovat, tolik legendárních hlášek padlo a tvůj velmi mužný posed ála yakuzák budu mít ještě dlouho živě v paměti XD

    S tebou bych se chtěla ještě někdy vidět - budu se opakovat, ale přijdeš mi hrozně milá, taková příjemná... :33 :D

    Ach, taková škoda, že jsem nešla do klubu :( Co jsem viděla fotky z klubu, tak GPK vypadá docela sympaticky... *_*
    Ale nejvíc je škoda, že jsem neviděla Durcenwe trsat!! XD

    Moc děkuju za report! Aspoň někdo ho napsal. ^_^ Jsem šťastná, že se všichni bavili~

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, taky jsem tě ráda poznala. A určitě někdy zase přijedu do Brna na sraz (pokud se o něm dozvím), bylo to opravdu fajn. ;)

      Vymazat