Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

čtvrtek 13. února 2014

Čert z elektriky

zdroj: tumbl
Tohle mne naprosto rozsekalo... už nějaký čas jsem se tolik nahlas a dlouhou nezasmála.
Včera na mne vyletěl čert z elektriky... projiskřila mi zásuvka a s tím, že jsem měla vlhké ruce - zrovna jsem vařila a zapojovala troubu -, jsem chvilku byla zaražená, že jsem mohla získat Einsteinův účes. Možná i skončit jako topinka. Hmm... jiný by asi uskočil, já jsem ještě tu prodlužku vytáhla ze zdi, když to tak hezky jiskřilo.
Nerada vymýšlím jména - je to otrava. Postavy se ještě dají, ale zeměpisné názvy si cucat z prstu je obtížné.
Jedna naše kočka se naučila zhasínat světlo v koupelně, schválně, když nás tím může rozčílit. Ale více mne rozčiluje, když leze na kyvadlové hodiny, nevím, jak dlouho ještě skoba, na níž jsou, vydrží tyhle útoky. Zatím nám hala vypadá jen surrealisticky, jak má hodiny nakřivo.
Josif, kdykoliv chce, abych mu věnovala pozornost, mi pročísne drápavou tlapou vlasy.
A Rammstein... (Till mi tady přijde jako parodie na Merilyna Mansona, ale psst! xD)


Začalo znovu Walking dead, všimli jste si? Já skoro ne. Teenwolf je teď... no, kdo se dívá, chápe, Stillas... (Nicméně, Japonci se nacpou všude, co? Kitsune/nogitsune, oni apod.) Ale na ostatní seriály pořád ještě nemám náladu - čeká na mne několik dílů Hoozuki a to přitom Kaname a Reika tak hezky cosplayují.
Bylo mi řečeno Nex, že se jí líbí, jak mám vždycky ten "nepopulární" názor... a mám, vesměs na všechno. Myslím, že jsem přímo vychovaná, abych nešla s davem.
Proto mám ráda visual-kei.

AoKise přidám zítra.

Žádné komentáře:

Okomentovat