Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

úterý 26. srpna 2014

Zvířetem z klece - úvod

Takže - jak jsem předesílala - přicházím s novou povídkou. Zatím má téměř 70 stránek, ale ještě jí něco do konce chybí, tak jen doufám, že se nedoženu ve vydávání dříve, než ji dopíšu (těch 70 stran jsem měla napsaných za něco málo přes týden, teď mu tu už tak měsíc leží, ale už jsem překonala problémy s dějem, co jsem měla, tudíž věřím si, že ji dopíšu brzy a budu mít čisté svědomí).

ZVÍŘETEM Z KLECE
na motivy: Locika



-fandom-



-prohlášení-

Postavy i příběh originálních děl patří jejich autorům, použitý obrázek také. Tohle ff zase mně ;) A OriSor patří k sobě.

-předmluva-

Asi první věc, co bych měla vysvětlit je spojený fandom - v mém případě jen seriálu - Grimm a - anime i mangy - Shingeki no kyojin (dále SnK) a také vlastně ještě A Choice with No Regrets. Jedná se o crossover: postavy z SnK ve světě Grimma. Inspirovala mne k tomu třetí série seriálu Grimm, ve které se objeví Trubel - to děvče mi hned od začátku začalo připomínat Leviho... a když jsem se teda rozhodla (pochválen buď Eruri-vnucující OriSor), že si napíšu Eruri byl tenhle crossover jasná volba. ;)

Původně to ani neměla být takto dlouhá povídka, ale neměla jsem v té době internet, když jsem to začala psát a neměla jsem co jiného dělat, tak jsem na to sedla, obložila jsem se kriminálními časopisy a psala a psala... až jsem zjistila, že mám přes padesát stránek.

Co se týká názvu je inspirovaný touhle písní.
Jednoduše proto, že mi připadá dokonalá na SnK, zároveň se hodí k wesenům z Grimma a i k samotnému příběhu téhle povídky. Mohla bych doplnit souvislost s Levim a s Erwinem... a tak... celkově prostě se mi zdá, že je to správná píseň pro tuhle povídku, i když možná teď to působí, jako kdyby to mělo být divočejší, než to je. I tak se hodí.

Spoilery - důležité říci předem.
Co se týče seriálu Grimm, tak protože se nedržím přímo ani děje, ani postav a nejsem nějaký odborník, takže co se týká světa, pracuji jen s existencí wesenů, grimmů a verratu. Neřeknu vám, k čemu je Nickova mapa z klíčků, ani tam nemám Seana Renarda, abych tam měla napojení na královské rodiny a řekla cokoliv o nich. Tudíž z ohledu na seriál Grimm je to úplně čisté.
Co se týče SnK si nejsem tolik jistá. Pracuji s informacemi, co nebyly v anime a vyskytují se až v manze, ale kdokoliv je na internetu, stejně na ně musel narazit. Navíc s nimi nepracuji tak, že bych odhalovala přímo děj SnK, ale jen využívám prvků, které - pokud jste mangu nečetli - vám ani nemusí dojít. Tudíž si nemyslím, že byste se o něco připravili, když si tuhle povídku budete číst.

Zároveň se ovšem nedržím některých vztahů, které postavy vůči sobě mají. Například Levi je mnohem mladší než Erwin, Eren nemá stejný věk jako Annie (což vlastně nemá, ale původně to tak vypadá), Petra je starší než Levi apod. Ale zároveň můžu slíbit, že (pro mne) typické rysy jsou zachovány: např. Eren, Mikasa a Armin jsou nejlepší kamarádi, stejně jako Farlan, Isabel a Levi.

Vlastně se dostáváme konečně k samotné povídce a co od ní můžete čekat. Je docela zaměřená i dějově, tudíž na to všichni hned neskočí a nebude hotovo (proto tolik stránek). Ovšem objeví se tam aspoň náznakem hodně párů: Erwin/Levi, Bertold/Reiner, Mike/Nanaba, Nile/Maria, Ymir/Krista atd.
Upozornění k poslednímu zmíněnému páru! Vyskytuje se tam mužYmir (v rámci příběhu jsem nemohla zachovat její pohlaví)!

Přestože je to crossover, doufám, že vás to neodradí a přečtete si to, i když třeba jedno ze zmíněných děl neznáte. Zveřejňovat budu ve středu a v pátek.

To by bylo asi vše, co jsem chtěla říct.

Odkazy na wikie:
Grimm
Shingeki no Kyojin
A Choice with No Regrets

-vybrané výrazy ze seriálu Grimm-
pozn. neoficiální vysvětlivky (psané mnou), abyste měli nějakou představu, než začnete číst
více samozřejmě na Grimm wikie

Grimm - člověk, který dokáže vidět pravou podobu wesenů, i když oni nechtějí; po staletí se takový lidé soustřeďovali na lov wesenů, aby ochránili obyčejné lidi.
Wesen - stvoření - za normálních okolností vypadající jako člověk -, které má svou "pravou" (nejen zvířecí) podobu a speciální schopnosti.
Woge - přeměna wesena z lidské podoby na svou "pravou".
Verrat - wesenská organizace sloužící sedmi královským rodinám.

Blutbad - druh wesena, podobný vlkodlakovi.
Coyotl - druh wesena, podobný kojotovi.
Fuchsbau - druh wesena, podobný lišce.
Gelumcaedus - druh wesena, podobný aligátorovi.
Hexenbiest - druh wesena, dalo by se říct čarodějnice.
Lebensauger - druh wesena, podobný pijavici
Mauzhertz - druh wesena, podobný myši.
Siegbarste - druh wesena, podobný zlobrovi.
Ziegevolk - druh wesena, podobný kozlovi nebo faunovi.


-postavy-
Pozn. Jména postav používám podle toho, jak jsem zvyklá a nemusí se shodovat s oficiální verzí - nejvíce to odnesl asi Bertold Hoover, kterého píšu jako Fubar. Také si trochu upravuji skloňování, chudák Mike Zacharius se stal Zachariášem ;). A u mužeYmira jsem přidala přímení Karzaj z důvodu, aby měl příjmení.

Erwin Smith, Mike Zacharius, Nile Dok, Hanji Zoë, Levi Ackerman, Reiner Braun, Annie Leonhart, Bertolt Fubar, Petra Ral, Oluo Bozado, Isabel Magnolia, Farlan Church, Krista Lenz/Historia Reiss, Anka Rheinberger, Eren Yeager, Grisha Yeager, Carla Yeager, Mikasa Ackerman, Armin Arlert, Jean Kirstein, Marco Bott, Sasha Blouse, Connie Springer, Konstantin Springer

7 komentářů:

  1. Oh, těším se, těším se... určitě se k obojímu dovím spoustu věcí, co ještě nevím/už jsem zapomněla... xDD (a třeba se konečně donutím do té mangy...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla bys, dříve než Erwin zemře, ať ti to nespoileruju, protože až si přečtu, že ho popravili, budu plakat a křičet do celého světa, že po Mikovi jsem si to nezasloužila a končím s SnK!

      Vymazat
    2. Já ti taky spoileruju smrti z Bleache... hrozné to s těmi smrťmi...

      Vymazat
  2. tak urcite to vypada zajimave a jsem zvedava jake to bude. crosover je take zajimavy (ja tedy jsem moc nikdy nepremyslela na takovymhle krizenim) a samozrejmne by me nenapadlu asi uz kvuli tomu ze jsem jeste Grimm neshledla x) a SnK mangu ctu (netrpelive cekam na preklad x) ) a nemuzu se dockat anime zpracovani. takze shrnuto podtrzeno, tesim se *-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já většinou ne, ale právě pro tu jednu postavu z Grimma, co byla jako Levi, mi to přišlo naprosto skvělé! A pak jsem našla podobnosti i v jiných postavách ;)
      Doufám, že se bude líbit.

      Vymazat
  3. Ha, zajímavé :D Těším se na toho Reiberta :D Žádný díl Grimm jsem sice neviděl, ale rychle jsem si to prošel na wiki a neměl by být problém :) kdyžtak se doučím
    Kroketa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, snad se Reibert bude líbit a splní očekávání ;)
      Tos ani myslím nemusel si projíždět wiki - co je potřeba, to v příběhu stejně docela objasňuji... teda doufám, že tam uvádím vše, co je potřeba.

      Vymazat