Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

čtvrtek 29. ledna 2015

Pánové, dámy a i vy ostatní, já se vám musím pochlubit...

... aneb Ze svého Dadaistického obláčku // osobní, fotky, Dada

Vlastně jen na skok, ale já se prostě musím pochlubit.
Mám novou barvu vlasů (tmavě fialovou) - možná se ptáte, proč jsem si vlasy barvila, když si je tak dlouho šlechtím. Hmmm. Byl to jeden z popudů, kdy jsem zkonstatovala, že šlechtění mi nejde a stejně jich je navždy málo, nejsou dlouhé, mastí se, třepí se konečky a ještě ke všemu mají hroznou barvu!
A když ne takový popud, začala jsem používat nepřírodní šampón a plánuji ještě nějakou dobu, tak by mi stejně henna nechytla (nechytá skoro nikdy).
Takže jsem je obarvila. A cítím se jako na střední, protože co jsem na vysoké, vlasy jsem obarvené na nějakou výraznější neměla. I teď je to skoro černá, že? Ale nevadí. Furt více výrazná než hnědá. A furt vypadá přirozenější k mým očím a obočí než má přirozená barva. xD
Nicméně - fotky vznikly, když jsem se snažila nafotit barvu a nešlo mi to, protože všechny dostupné foto-přístroje, co mám, upravuji paletu barev podle sebe. :/ A tak jsem svůj velmi seriózní pokus nafotit fotku s barvou vlasů, kterou můžu zveřejnit, zvrtla na fotky s "Dadovským" líčením.

To celé by vůbec nebylo důležité, ale dívejte!



!!!
Vidíte? Vidíte? Vidíte?!
Dada mi to lajknul bez toho, abych ho v tom označila nebo tak. Jsem tak strašně potěšená! Úplně nejvíce!

Tak, už jsem se pochlubila, tak se loučím, mí sliční!

4 komentáře:

  1. Gratuluji :) Ta barva ti sluší ;)
    Kroketa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh, děkuji. (Jen si nejsem jistá, zda jde něco takového poznat ze "zmalovaného", přesvíceného obličeje a nevystihujících barev, ale i tak to potěší ;))

      Vymazat
  2. Říkám, vypadáš epicky a vždy jsem milovala tvou fialovou, protože fialová ti sluší. Je to tvá barva. :) Za Dadu gratuluji. A vůbec, sluší ti to celé, když se takhle nalíčíš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Také mám ráda svou fialovou a cítím se s ní lépe, což je vlastně dost zvláštní, když je to taková maličkost jako barva vlasů.

      Vymazat