Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

úterý 31. prosince 2013

Novoroční projev

Jako správný vladař začínám ho psát už 29., abych ho mohl vypilovat a důstojně přednést před davy. ;)



Ohlédnutí za rokem 2013? Raději se neohlížet.
Je to jako v pohádce, kde princ musí projít cestou bez ohlédnutí, protože když se ohlédne, ztratí princeznu. A já se jen bojím ohlížet, protože to bylo těžké.
Vstupovala jsem do roku 2013 jako úspěšný student strojárny, který litoval, že 21. 12. 2012 svět neskončil. Stal se ze mně špatný student - ten, co psychicky spadl na dno vlastně bez důvodu, přestal studovat a stal se na několik měsíců jen příživníkem systému. Člověk, co přerušil styky s mnohými, a přestože mezi některými znovu začal žít, už tam není žádná blízkost. Po promrhaných měsících znovu student - ten, co kráčí bez cíle, jen aby kráčel, a nenávidí ty, kteří někam směřují. Těžký rok proložený psychickou i fyzickou nemocí. Se zhoršujícími se rodinnými vztahy, nedostatkem financí a naprostým odevzdáním, protože já pro tenhle rok si nemůžu nic dovolit, nejsem v postavení, abych se svou minulosti mohla kohokoliv soudit. A jako kudla nakonec donucení překročit hranici...
A těch několik přístavů, za které jsem neskutečně vděčná, že mám svou smečku, rodinu, Dadu, hudbu, koncerty a literaturu (ať v knihách Dostojevského, Dazaie nebo Rice, tak v manze, OTP či vlastním psaním). A také děkuji za bývání s Nex, které mi připomenulo lehkost bytí, když se sdílí fantasie a fangirlismus. Mám tenhle blog, několik čtenářů a lidí, kteří si o mně nemyslí to nejhorší - vlastně toho mám mnohem více, než si zasloužím po prožití roku 2013.

Do nového roku... víte, co bych chtěla a přála si, ale že když jsem tomu byla blízko, nechala jsem se zachránit, tak tu zůstanu s Kyem. Říká "žijte", tak budu žít.
Pokouším se usmívat na zítřky, i když se tolik bojím, že zadoufám, budu si přát a přijdu o to všechno, co je mi cenné. Plánuji nerada - prostě tu budu. Dám svou snahu do toho, abych se za rok 2014 nemusela tolik stydět jako za ten 2013.
A další snahu vložím i do Daéovy krve, když jsem ji nestihla dopsat tento rok.

Přeji lidem, které mám ráda (mezi ně zahrnuji i čtenáře), aby byli šťastní, spokojení a úspěšní. Ať dojdou svých cílů.

Uvidíme, co další rok přinese. Třeba nebude jen hůř, ale v něčem také lépe.

2 komentáře:

  1. Jednou určitě bude lépe... musí být. Tak vydrž, já nevěřím, že by se to jednou nezlepšilo ;) Já ti přeji, aby každý další rok v tvém životě byl lepší než ten předchozí a taky spoustu štěstí, zdraví, spokojenosti a naplnění a taky všeho na čem ti záleží a co tě baví. :)
    Kroketa

    OdpovědětVymazat