Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

sobota 28. prosince 2013

Sakra, zapomněla jsem...

... aneb Schovala jsem si pro vás obrázek, který jsem zapomněla v minulém článku a teď ho tu vylepím a bude tu okounět do aleluja a já budu vypadat jako strašný úchyl (úplně jiný, než ve skutečnosti jsem).

Tadááá!

Hnus že?
Našla jsem na tumbleru stránku, kde byli samí takoví...

8 komentářů:

  1. Ehm...nechápu. Co jest hnusného na penisech a ochlupených mužích?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na penisech nic, na ochlupených mužích pro mne dosti dost... jakože až takhle ochlupených. To je takové to, že podle některých má správný muž smrdět i z fotografie - podle mne ne. Takže tak... kdybych chtěla obdivovat něco celistvě chlupy zarostlého, obdivuji kočkovité šelmy, protože jejich srst je příjemnější na dotek XD

      Vymazat
  2. Taky mám radši všechno hlaďoučké a voňavé a vymydlené...
    ale když už medvídek, tak tihle mi fakt nevadí... když se člověku nevnucují, akceptuji je - vím, že jsou, ale videa s takovými hledat nemusím :D hormony, hormony... . ale vím, že jim by se zase nelíbila hromada věcí na mě :D každý máme holth něco... závidím jim aspoň ten penis, když už to musí být. XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, neublížím jim tím, že si na blog dám, že mi pohled na ně není příjemný... stejně nejsem jejich parketa XD, na to mám stále ještě málo chlupaté nohy.

      Vymazat
    2. A taky břicho... a zbytek těla... (abych nevypadala, že jen nohama se jim nemůžu rovnat xD)

      Vymazat
  3. mě pohled na VELKEJ PENIS fakt nevadí!! na 100% ho mám ráda a můj přítel má docela velkej penis :D XD

    OdpovědětVymazat