Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

středa 22. ledna 2014

Chybím vám? Já sobě ano.

... aneb Už čtrnáct dní se obešlo bez osobního článku / mám více méně dobrou náladu, tak šup na jeden!

Jako správný fanoušek j-rocku, upřesněno Dir en grey, se můj dnešek a včerejšek točí jen kolem SUSTAIN THE UNTRUTH.
No, řeknu to popravdě, čí se netočí, na toho se budu mračit.


A jen taková příhoda, co se toho týká.
Šeptám si pro sebe, úplně zničeně: "Musím si to koupit."
Mamka: "Co?"
Já: "To CD co si právě stahuju."
Takže tak... musím si koupit, až bude příhodná doba. Do té doby musí má čest, svědomí, touha podpořit a tak všechno okolo počkat.

Říkala jsem, že jsem darovala něco tomu GPK? Mamka od té doby, kdykoliv něco říkám, že si musím koupit, mi na to odpoví: "Zase chceš podporovat staré bohaté Japonce?" Nu, j-rockem je živ člověk.
Kdo není, na toho se budu mračit.

Asi to vyzní zvláštně, ale pomáhají mi na psychický stav dvě věci - učení se a dělání stojky (video níže). Docela dost jsem tomu věnovala v minulých dnech - oběma činnostem - a není ze mne ani génius, ani parkurista, ale zápočet ze Starých dějin Japonska (na který jsem teda se moc neučila a nebylo ani potřeba) i zkoušku z Algebry mám a stojku o zeď jsem uměla i předtím.
Ale co mne překvapilo je, že umím takový ten sed ve vzduchu - žádná levitace -, jak je v józe taková ta pozice židle, tak umím Sasukeho verzi, kdy na jedné noze se stojí, druhou má člověk hozenou přes tu první a sedí si. Vím, že na střední mi to moc nešlo (stojka mi šla vždycky), ale teď už mi to jde. (Velmi pomalu se ze mne stává člověk trochu schopný jogínovat ;))
židle, Sasukeho jsem samozřejmě nenašla, když ho hledám

Dokud jsem doma a ne na bytě, asi bych měla začít zase boxovat, když už mám ten pytel. Jen... zase jsem trochu nemocná - tak čekám, jak se to vyvine. :/ Hrom do toho už! Nechám si odoperovat tělo!

Začala jsem se dívat na nějaké nové seriály/anime.
Jak se mi to tak stává, najednou jsem si vzpomněla na Teenwolf a hle - ona se dokončuje série po půl roku pauzy, tak jsem ráda, že mi to neušlo. Pak jsem potkala někde seriál Masters of sex, ale u toho jsem vydržela jen prvních pár dílů, protože... mi tam nikdo není sympatický a celkově - nestojí to za ten čas, algebra je lepší.
A protože začala nová sezóna, tak jsem nabrala tři nová anime Nobunaga the Fool, Noragami, Hoozuki no Reitetsu.
Hoozuki no Reitetsu je o japonském pekle (a teď naposledy tam byl na návštěvě Satan xD), dobré je to, akorát mne to ještě nebere natolik, abych úplně rozuměla anglickým titulkům, ale problém je, že když tomu úplně nerozumím, asi mne to nezačne brát natolik, abych jim rozuměla (aneb Boj s mou averzí vůči angličtině).
Noragami ... hmm... nevím, co si o tom myslet. Ono by mne to mohlo brát, kdybych se pořád nebála toho, že začne být ta holka tam nesnesitelná, zatím je celkem sympatická, má ráda boxery. A tak se dívám a jsem na vážkách.
Nobunaga the Fool, nu, bylo by to úplně skvělé - má to mechy, boj, historické základy, hlasově je to skvěle obsazené, Nobunaga je cool, Mitsuhide je fešák a Hidejošimu říkájí "opice" (a jsou to tři nejlepší kamarádi)... ale! Je tam Jana z Arku a spousta jiných žen, které to celé dokurví, protože ženy to vždycky dokurví. A tak si to užívám, ale... bude to dokurvené a naštve mne to. A bojím se, že velmi brzo!

Psaní. (Tady si malý nadpisek dám.)
Jak jsem včera šla brzo spát, protože jsem vstávala dnes o půl šesté, abych dorazila včas na zkoušku, nemohla jsem usnout. A nejprve jsem si svlékala Saloméu. Mám asi nějaký psychický problém, že?
Neodpustím si ještě jednou (bylo na fan FB stránce) mozek Saloméy
Poté jsem začala přemýšlet o EruRi. Skutečně bych si nějakou jednorázovku na ně napsala. Ale čekám, až budu číst mangu... Ale nějaký alternativní vesmír... *pomrkává*

Říkala jsem vám někdy o huuu~ ? Je to nedopsaná spolupráce se Seiriel a já si ji teď v neděli myslím přes noc četla (a pak jsem se v pondělí vůbec neučila, ale to je jedno, zkoušku mám). Je to úplně skvělá věc - trochu vám to nastíním. Sice to nemá nějaký příběh, který vede od A k B, nebo jako u Kolibříka a rybízu od A k B a od B k A, a ani takový brilantní nápad jako psát o sukubách a inkubách jako Cubémy, ale... je to úžasně dobrá slátanina.
Něco jako když se udělají 4 mortal kombaty a pak se udělá pátý, kde se potkají všechny předešlé postavy. Prostě v huuu~ je každý (ti skvělí z Basary, Haku, Tadashi/Sebastian, XanSqu, BadouHaine, a spousty dalších)... a je tam sedmice padlých andělů Satan a spol., nějací nepadlí andělé a jiní démoni... a hlídači, kteří stráží pořádek... a celkově - je tam cukrárna pro všechno nadpřirozené. Je to skvělé a má to spousty nápadů a stránek (a nějaké speciály XD, ono to samo je speciálem, ale psst!) Prostě některých postav není možno se zbavit. A to je dobře, protože mnohdy jeden příběh nestačí!
A proč to celé vůbec říkám? *odpověď: Protože si chce povídat.* Protože jsem si tak říkala, že jediné, co tam chybí, je nacpat tam EruRi. I když vlastně ani AoKise tam není :/.
To vás určitě zajímá, že? Povídka, co se vám nikdy nejspíše nedostane do rukou, protože nebude nikdy ani dopsaná... a vy byste ji stejně nečetli, protože vzpomínáte - pokud jste tu někdo ještě ze starého blogu -, jak se vám nelíbil ff na Basaru? Já si vzpomínám. Bohužel. A nezasloužíte si MotoMoto a ani Dateho!

Víte vy, o co vůbec přicházíte, když nemáte blízký vztah s Chousokabem? Vlastně i u Dateho... Ale přiznám se - neumím tak dobře psát Dateho jako Chousokabeho. Můj Date nikdy není takový sympaťák... ale Chousokabe - ten je naprosto skvělý!


Vlastně! Jsem dneska chtěla za rod Čósokabe dobít celé Japonsko! Nu. Budu hrát zítra...

Co ještě ke psaní? Další - poslední - zkoušku mám až v únoru, takže se zatím na ni nebudu nijak vehementně učit.  Vidím to tak, že budu hodná a přece jen vám dám další díl Vepíšu v tvou krev, přestože váš zájem... upadl dávno. Kolísání dopíšu, až budu vědět výsledek zápasu. Pak jsem ještě měla nějaký jeden námět na povídku... a teda k tomu to EruRi, ale do toho se mi zatím nechce pouštět.
Možná kdyby za mnou někdo přišel, že si chce napsat... i bych s ním spolupracovala. Ale raději ne - mám moc blízké vztahy se spoluautory a jsem ráda, že už mi částečně má zloba vyšuměla. Takže toho Rivaille budu muset dostat do své hlavy. Ale stále tam mám nahého Saloméu.

Víte vůbec vy, jak je Saloméa krásný? I když Kiril je víc můj typ...(A co Alice Jasmine?) To je ten důvod, proč nemůžu psát rozhovor se svými "zženštilými" postavami (naštěstí nehrozí, 25 fanoušků FB stránky už asi nikdy nebude). Oni by se na mne všichni urazili, že si mezi nimi nedokážu vybrat toho nejúžasnějšího... a Saloméa hlavně, protože ten má jednoznačně tu nejhorší povahu.
Můj sněžný nádherný zloun je to.

Pokud jsem chtěla ještě něco, bůh ví, co to bylo. Dobrou noc nebo dobré bdění - podle toho, co hodláte dělat a kdy si to budete číst ;)




Žádné komentáře:

Okomentovat