Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

středa 11. března 2015

Živé interview s Dadou a Chro

... aneb Pro jedny tanga, D vstává ve dvě hodiny v noci. 


Pro trochu lásky, šel bych světa kraj - lépe říct, že pro jedny tanga určitě. xD Ne, bez žertu opravdu, pro jednoho Dadu šla bych daleko, ale zase ne až na jedinou zemi ve tvaru banánu (jak by řekl Toshiya), kde vychází slunce. Bez žertu to nějak nejde, ale rozumíte... buďme rádi, že mám lepší náladu! chtěla bych vidět vystoupení Velvet Eden a snad bych ani nepukla závistí, když by si Dada vytáhl na pódium někoho jiného než mě (spíše bych se styděla, kdyby na pódium chtěl mne - protože oproti Dadovi jsem stále velký trol a zlobr). Vidím se jasně, jak bych stála pod pódiem s výrazem starého perverzáka a fanatika. Ale kdyby mi do ouška zazpíval Street of Alice, rozhodně bych si nestěžovala, že... možná bych to pravda nepřežila, ale více, jak já jsem na tom se životem.
Což mi připomnělo, jak v jednom interview staršího data Dada říkal, že nemá rád staré perverzáky. A teď jsme jimi oba dva.



Nicméně tenhle jakýsi výpisek z interview je jen velmi orientační a nejasný, protože byly tři ráno a já psala napůl česky, napůl anglicky, opravoval mi to dokument autoopravami a japonské překladatelce do angličtiny nebylo pořádně rozumět (nebo spíše, Dada mluvil několik minut, ona to přeložila jednou holou větou a já měla občas pocit, že více beru, co Dada říká japonsky, než ona anglicky). A protože je zakázané to interview kdekoliv postovat - vlastně na něj Dada byl celkově háklivý - tak si nemůžu ověřit, zda si pamatuju a rozuměla jsem dobře. Tak to berte s rezervou (ostatně jako všechny informace, které poskytuji ;) ).

Vydolovat něco z mých poznámek je vlastně ještě těžší, než pochopit, co Dada nebo Chro skrze překladatelky chtěli sdělit světu. (Takže - kdyby se tu ukázal někdo jiný, kdo by mne doplnil nebo opravil, zlobit se na něj nebudu, ale vzhledem k tomu, že Dada zajímá vesměs v celé republice řekla bych jen mě, tak se tu nikdo takový neukáže.)

Někde ze začátku se ptali myslím na oblíbené zvíře, i když mám dojem, že se ptali dvakrát, ale ze začátku jsem ještě skoro spala, tak možná ta otázka byla trochu jiná. Nicméně Dada samozřejmě miluje kočky a dozvěděli jsme se, že ho v šesti letech kousl pavouk. Proto ta obsese s Madam Tarantulí, stejně jako u mě přes Dadu (ale taky mne pokousal pavouk, když mi ještě deset nebylo).

Pak tu mám poznámku, že Chro-san čte nějakou bl-mangu. A popravdě bych mu to i věřila.

Ptali se jich na oblíbené jídlo, pití, alkohol, období.
U Dady jsem pochytila, že má rád saké, rum, čínské jídlo a to nejhorší, co kdy jedl byl prasečí mozek v Shanghai. Celkově na Shanghai si stěžoval, že když tam byli koncertovat, špatně se jim koncertovalo, protože tam nechali otevřené dveře a díky tomu byl špatný zvuk. Jeho oblíbeným ročním obdobím je zima, protože nemá rád teplo (jsme na tom stejně).
U Chro jsem nepochytila alkohol, který rád pije (spíše jsem si ho nezapsala a nebo je to ten rum - fakt ty poznámky jsou hrozné, ještě po týdnu, co jsem je nechala uležet). Nicméně má rád hamburgery a prý by je mohl jíst každý den. No, pak už by nebyl taková krásná existence. A jeho oblíbeným ročním obdobím je podzim.

O hudbě toho také řekli docela dost (rozhodně více, než překladatelka přeložila).
Jak víme, Dada nejprve psal jen texty, teď píše i hudbu. O jejich novém CD řekl něco ve smyslu, že je to bílé auto (ve smyslu nové a skvělé) - Dada a jeho auta, že? xD Původně neměl příliš rád metal, ale teď díky Chro začal mít a dokonce poslouchá hodně kapel. Co se týká jeho umělecké činnosti, prý bude dělat další práci pro Dir en grey. Všichni se samozřejmě na ni těšíme!
Chro se dostal k hudbě díky svému otci, který měl rád Beatles. A poslouchá Bacha.

Dada a Chro se seznámili tak, že za Dadou někdo přišel a řekl mu: "Postarej se o něj!" A Dada odmítl, že nechce. Pak za ním přišli podruhé, Dada Chro uviděl... a postaral se o něj. xD

Ale úplně nejlepší pasáže rozhovoru (kromě těch zavánějících fanservisem) byly, když se dostali k tangám. Prostě! Myslím, že to bylo díky otázce, co se mu líbilo na jeho tour - nevím, zda přímo v Rusku nebo celkově. Ale Dada na to žertem odpověděl, že se mu líbilo, jak měl na sobě tanga a publikum se ho dotýkalo. Jakože... ten, co jim kladl otázky, se na to úplně vtipně zatvářil. Ale Dada byl upřímně pobavený a chytl se toho.
Takže třeba tomu "moderátorovi" chtěl dát tanga.
Nebo, když se ho zeptali, co by uspořádal za představení/koncert, kdyby měl na to neomezené prostředky, odpověděl, že by každému, kdo by přišel, dal tanga.
Prostě Dada byl Dada... a všichni víme, jak má rád svůj kulatý zadek (který si nemusí vycpávat jako jiné transky - podle jeho slov) a tanga.

A to je asi tak vše, co si z toho rozhovoru vybavím a vyluštím z mých poznámek. Není toho moc, ale aspoň trochu o mé sexuální bohyni a tangách...

Žádné komentáře:

Okomentovat