Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

čtvrtek 3. března 2016

Fanarty od Leviathan k povídce Těžkopádní pro lidské

V noci na středu mi přišel slovy neobsáhlý email, který ovšem svou přílohou mne naprosto uchvátil a já nevím, jak mám poděkovat. Vlastně vůbec nedokážu zvolit ta správná slova.

Abyste to pochopili, těší mne, když mé povídky čtete a máte je rádi, ale když vás ovlivní natolik, že inspirují i vaše umění, je to pro mne něco opravdu neskutečného! (Dostanou se pak hlouběji i do vašeho života, čímž samy ožívají!)
Takže samozřejmě musím tyhle fanarty, které mi poslala Leviathan, sdílet s vámi všemi, abyste je mohli obdivovat, protože já je obdivuji. Líbí se mi provedení i to, co ztvárňují. Vám určitě také. (Ačkoliv možná úplně nevystihují, co mám já v mysli, přesto tenhle pohled do čtenářovy mysli je pro mne neskutečným potěšením.)

A teda zajímalo by mne - pamatujete si ten článek, kdy jsem vám předlohu pro Jurije ukazovala? Nebo jeho podoba je tolik věrná už jen z popisu? Hlavně Jurij mne překvapil, jak moc je on! A pak se mi líbí v šedém oděný Jefim, přesně takový má být - rudý v bezbarvém průmyslovém světě!
Ale nejoblíbenější je pro mne třetí obrázek, jak je v něm něco tajemného - jako kdyby přečteného z dalšího děje, o kterém prozatím nevíte... :)

Mnohokrát děkuji, Leviathan!






1 komentář:

  1. Nenapadlo mě, že ti taková drobnost jako poslání pár obrázků z náčrtníku udělá takovou radost. Udělala jsi mi ohromnou radost =)

    OdpovědětVymazat