Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

čtvrtek 29. června 2017

Fanarty od Nexus k povídce Těžkopádné pro lidské

Tyhle fanarty se už postupně objevily na FB fanstránce, ale sem jsem je zapomněla dát (protože jsem zapomněla, že i minulé jsem sem dávala xD)... to jim ovšem neubírá na důležitosti, protože si každého fanartu - ještě ke všemu takhle skvělého! - opravdu cením.

(fanarty níže obsahují spoilery)

Nex už asi nevydržela, že jsem jí často vyprávěla o Těžkopádných, tak se tak - pro mne zničeho nic a velmi překvapivě - pustila do četby (člověk se pak probudil a přes noc měl milion zpráv na mesengeru ohledně jednotlivých scén - to je dobré! xD)... a zaujaly jí Rusalky, protože má stejnou slabost jako já. Takže mi věnovala několik překrásných fanartů v jejím osobitém stylu.

Víte, že mám ráda Zinečku (hlavně kvůli Štěpánovi), takže i když se jí Jefim povedl opravdu hodně věrně, já jsem navždy okouzlená právě Zinečkou!

Tedy moc děkuju! (Ale to už jsem ti řekla několikrát na různých místech. xD)

Jefim/Listij a první vrze Zinaidy/Nívila


Detail Jefim

Druhá dokonalá verze Zinečky

A Zinečka v podvazcích!

1 komentář: