Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

úterý 31. prosince 2013

Tak to zkusím tady...

aneb Více jak 7 miliard lidí ignorujících mou existenci 

Tak proč je tu sakra tolik lidí na světě?
xD
Dobře, vím, že tady se mnou nekomunikujete, ale na FB taky ne (když jsem měla 5 česky mluvících z ani ne 20 přátel na FB, měla jsem pod každým statusem koment nebo like, teď si tam povídám sama se sebou). Tak jo - budu si povídat sama se sebou tady! Na co jiného přece mám blog?! A pokud to dojde ještě dál, tak si založím video blog s vlastí samomluvou... a budu si to pouštět a komentovat u toho, jak jsem ráda, že konečně někdo se mnou sdílí. xP

- Takže, Durcenwe, co právě děláš? -
Užívám si poslední noc předtím, než se ponořím do matematiky. Nosebleeduju tu nad EruRi. Mám rozepsané AoKise. A bolí mne ouško.
- Užs to chytla taky? Myslím EruRi. -
*kýve hlavou*



Tenhle tumblrový nátlak se nedá vydržet. Teda - ne, že by přímo tlačil tumblr, protože všichni mají raději Rivaille s Erenem, ale... Hlupáci! Vůbec nevědí... Ovšem jsem ráda, že jsem příliš hloupá na to, abych odlišila spoilery od fiktivních výmyslů chorých yaoistek.
- Taky jsi chorá yaoistka.-
Jsem chorá. Ale yaoistka nejsem. Pouze v mém světě existují jen muži (muži mužní jako já a muži ne tolik mužní) a pokud tam teda má být nějaký sex, tak si ženské (WTF? co to je? O.o) pohlaví z prstu nevycucám, když tu jsou jen muži. Pak je to muž s mužem, ne nějaké yaoi.
-A rozmnožování?-
*mlčí* To ti řekne ten za mnou. Ale MPreg to není. Nemám potřebu rozmnožovat.
-Když tě tak poslouchám a dívám se, jak u psaní gestikuluješ, tak... nepřipomínáš si někoho?-
Mikaru~

Naprosto zabíjející Mikaru (na což mi na FB taky nikdo neodpověděl, tak asi jen osobní pocit).
-What?!-
xD
-Už je ti líp?-
Docela jo. Konečně si mám s kým popovídat a slyšet nějaké reakce na to, co dělám.
Teď jsem si vzpomněla, že ještě jsem se chtěla podělit s tím, že se vždycky strašně na tumblr směju, když někdo cituje Die z Dir en grey - on... já myslím, že se na jeho zadku dají usmažit vajíčka.
-Co to zase je za metaforu?-
Metafora pasující na Die. ;)
No dívej se!

-Opusť svou Kaoru,Die gay-ves.-
Dobře.
-Co si myslíš o Kyově nové skupině?-
Trochu se bojím. Dneska mi trochu vyhrkly slzy, když jsem tak jenom nadnesla, že by Diru mohli skončit.
-Bylo v tom víc?-
Bylo. Právě v tu chvíli jsem mamce vysvětlovala, že Bůh, kdyby byl, byl by spisovatel, protože dělá přesně to, co spisovatelé - je zbytečné zabít postavu, po které nikdo nebude truchlit, stejně tak nikdy neumírají lidé, které už všichni chtějí vidět mrtvé... a vždy musí zůstat někdo truchlit, nikdy nezemřou všichni.
A že já tu zůstanu i po konci světa, tak si mne svět potrápí a jediný, kdo se mnou bude putovat vesmírem bude otec. Jak říkám, můj očistec přijde - i když kde se vlastně zmítám teď?
-Ve vodách yaoi.-
Tam se nezmítám ale plavu free! jako Haru. xD
-Co dalšího pro mne máš?-
Chobotnice!



Chtěla bych mít takové vlasy (úplně mne to charakterizuje)... jen jsem se zařekla, že si je barvit nebudu.
-Stejně by se to těžko udržovalo.-
T.T Místo toho mám tu otcovu hnusnou světle hnědou.
-Ta tě taky charakterizuje...-
Stáváš se kousavé... i ty jedno mrškovské!
Raději se vraťme k EruRi. Ještě ses nezeptalo, proč se mi vlastně líbí, když příliš nemusím Rivaille (který podle vypadá jako Kyo, ale psst!).
-Proč máš ráda EruRi?-
Protože je to skutečně skvělý pár! Jen si to představ.
-?-
Tak si to vezmeme popořadě.
1. Velký blondýn a malý černovlásek - nepřipomíná ti to trochu Ai no Kusabi a nebo třeba MotoMoto? Ale když se zamyslím, tak MotoMoto vcelku dost. Motonari je taky taková mrška.
2. foodfetishismus - hlavně jak si Rivaille pošramotil nožku
3. Uniformy! A ty jejich sexy manévrovací výstroje, které mají 120% účinnost, pokud slouží k slintání yaoistek.
4. Tolik prostoru pro tragiku!
A teď trochu slovně. Ocitněmeš se v alternativním vesmíru, kde třeba Rivaille je malý vyhryz (malý japonský delikventský školáček - jachůůů, toho jsme už dlouho chtěli), krade alkohol a cigarety v obchodech, fláká se, cítí se vzdálen od všech a všem lhostejný ("Vím, jak se cítíš, kámo!"). A pak Erwin jako učitel puntičkář, co tak náhodou se dostane do konfliktu s tímhle divokým hošíkem.
-Takové klišé ne?-
A nebo jiný alternativní vesmír s hitlerovskou školou (tu už taky dlouho chci někam dát).
A když budeme moc smutní, tak si vymyslíme něco ve stylu "jak neexistují titáni a svět je krásný"... EruRi rodinka~
-To je asi jako "neválčíme za Sengoku éry a svět je krásný"-
"Svět je krásný... s te-e-bou~" Přesně tak... a - ehm - Motonarimu není o 40 let více než Motochikovi, když jsi u toho MotoMoto.
Potěšil mne teď v OVA Kuroko no Basket "čtyř-očko" Hyuuga - chtěla bych se s ním učit historii!
-Chtěla by ses učit historii s někým...-
Chtěla. I sama, ale teď na to nemám čas, musím být nejprve matematik, pak až japonský vojenský historik! Ale nevím jestli si budu brát i Moderní dějiny Japonska - když ty Staré dějiny Japonska vůbec neukojily mé chutě.
-Chudáčku. Nemůžeš být tak krvelačná.-
T.T Ale já chci.
-Ještě něco jsi sdílela a nikdo ti na to nereagoval?-
Dvě věci.
První bodybuilderský záchvat. Asi hodinu po podívání se na motivační bodybuilderské video jsem chodila domem a představovala si, jak jsem velký svalnatý chlap. Smutné, že nejsem T.T Klidně bych byla impotent, jen kurva si moci udělat tělo z ocele (a nebýt pak ohavná kulturistka)!
Druhá krasobruslařské zadčisko. Úžasné tohle je - ten oblek má skvělý a celkově jeho pohyby. Ale co jsem se dívala na jiná jeho videa, tak umí jezdit hodně ladně (třeba na Doktora Živaga měl krásnou jízdu), jen poslední roky - alespoň, co jsem viděla - začal příliš projevovat, že by se mu na zadku dala smažit vajíčka.


-Takže vlastně... se chceš nechat přeoperovat? Protože si Nex říkala, že bys už dávno byla, kdybys dostala funkční nářadí... a teď připouštíš impotenci.-
Dostalos mě. I když... nejsem už starouch?
-Výmluvy!-
 Neubráním se ti. Ale hezky jsme si povídali.
-Půjdeš ještě psát?-
Měla bych. Je to na nic - s tou nemocí jsem zvládla jedno AoKise, druhé rozepsat a na Daéovu krev jsem ani nesáhla... a to už mi prázdniny skončily.
-Víš, že jsi v minulém novoročním projevu říkala, že to chceš za ten rok dopsat?-
A to jsem měla spoustu času.
-Ukážeš nám dárek, co sis nadělila na Vánoce?-
Technická pera.
Kdyby tak "mít pera na tuš" znamenalo "umět kreslit mangu"... vykreslila bych si pokoj Saloméou Irjou.
-Poslední dobou se mi zdá, že jím jseš posedlá.-
A možná proto se mi těžko píše ta jeho ich-forma - těžko se je posedlý, zbožňuje a miluje a píše o něm v ich-formě. Potřebovala bych er-formu, abych mohla o něm psát jako jeho největší uctívač. Jak o Dadovi... byl by mou malou fantasy sexuální čarodějnicí a démonkou. A v jeho světě bych se mohla vtělit do nějakého chlapáka (přičemž bych nemusela řešit potenci a ocelové svaly, protože bych byla hrdina typu Conana xD) a on by pak byl skutečně můj...
-Dalas sem všechno, cos chtěla?-
I více než to. Dobrou noc.

10 komentářů:

  1. Myslím si, že se není čeho bát. Dir en Grey se jen tak nerozpadnou. To by je nejdříve někdo musel silně uhodit do hlavy, aby to udělali.
    V rockové a metalové hudbě taky existují kapely, jejíž členové rozjely nějaké své projekty nebo členové působí ve více kapelách a neznamená to konec dotyčné kapely.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, ale říkám si, že mi to určitě udělá svět naschvál xD (vůbec to směšné není). Bylo by to skutečně škoda, když teď zase začli trochu vizualčit (ne, že by mi záleželo na vzhledu, ale prostě takhle mi přijdou přirozenější).

      Vymazat
    2. Taky jsem si všimla jejich stylu vracející se k visual kei a jsem tím nadšená. Hlavně Die vzhled mi připadá sexy *_* (do hlavy se jí vkrádají nemravné myšlenky)

      Vymazat
    3. No, pravda, u Die člověk občas nepozná, zda je to fotka z dřívějška nebo z teď... a zdá se, že ani moc nezestárl :).
      Ale ona to byla pomalá vlna: Toshiya, Kyo, Die, Shinya (za "dívku" na Hydeově Halloweeně, co jsem slyšela)... ale ten prosincový den, kdy i Kaoru měl linky, to byl den přímo k oslavě! Je to skvělé...

      Vymazat
  2. k EruRi, pekny vyber i kdyz opravdu mam radeji v roli i Erena, ale "cetla" jsem dj na EruRiEren a to bylo... *_* az jsem z toho i slintala a jeste ze jsem mela pusu zavrenou x) (btw myslela jsem jak na SnK bude spoustu dj na tema micro/makro a ja nasla jen jedno a jeste k tomu nic moc :X ) a dale pan krasobruslar ma opravdu hezoucky zadecek... :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy mám pocit, že Johny jezdí naschvál tak, aby upoutal pozornost na své pěkné pozadí xD

      Vymazat
    2. a s tim eruri mas jake predstavy kdo seme a kdo uke? >:) https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/q71/999467_516467538460188_550836767_n.jpg

      Vymazat
    3. Jak se tak dívám, docela jsem otevřená všemu... je to u mne nová posedlost, která se teprve formuje. Hmm... není to tak lehké říct. Jakože myslím si, že Rivaille si rád zajezdí, ale že je to mrška, určitě třeba jen z principu nechce být pořád uke, k tomu ještě s jeho povahou bývá hodně štiplavý. A Erwina chudáka si idealizuji (takové útrapy s Rivaillem. Proč nezůstal s tím čmuchacím? xD), podle mne je s ním částečně cloumáno, ale teď jsem někde viděla, že Rivaille kousal do lýtek a co se týče foodfetiše a kousání (!!! s chutí do toho!!!) - to dělá taky... mají takový velice specifický vztah, Erwin je Rivaillovi oporou a trošku se ho snaží vychovat, Rivaille s ním cloumá, ale oba dokáží si vydobýt, co chtějí, občas na úkor druhého, ovšem vědí, že mezi nimi je "něco víc" než jen sex. Neomlouvají se, neodpouští si, ale "tolerují" toho druhého.

      Vymazat
  3. A nebo jiný alternativní vesmír s hitlerovskou školou.... cože? :D
    Ne vážně, jsem zvědavá, co by tohle udělalo.
    Manami

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím tím "elitní nacistickou školu"... a už od toho, co jsem poprvé viděla Napolu (teď jsem chytla touhu se na to znovu podívat), si toužím něco podobného napsat - jenže je to příliš vážné a rozsáhlé téma, o kterém bych musela mít více vědomostí, pokud by to mělo být historické. A i kdyby nemělo, tak je to námět vážný a ne jen "odrhovačka" chlapec+chlapec.
      A právě si myslím, že Erwin a Rivaille by se tam hodili (i když Rivaille není arijského původu).

      Vymazat