Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

neděle 20. října 2013

Tak z rána...

... aneb Skutečně to chce si zakázat v prohlížeči 9gag.

Jak ostatní reagují...
zdroj: http://9gag.com/gag/aAY3oy9
Jak já reaguji...

smiling gif

3 komentáře:

  1. Náhodou docela roztomilý chlapec... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tvl to NÉÉÉÉÉÉÉÉÉ XD Dééééééé.... tak ten poslední Gif z tvou reakcí by se měl zakázat XD XD XD XD XD ježíš Marjá, no to mě po*er XD XD úplně tě ale vidím u toho PC... Tak z rána jsi mě zazdila XD Konečná.. umírám.. :D to rozdýchám možná k večeru.. jsi jasná :D díky, za vtipný ráno XD XD XD XD
    ale prostě ten žvýkající chlápek - ten výraz - to potěšení... XD

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že jsem vás pobavila :)

    OdpovědětVymazat