Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

pondělí 20. března 2017

Možnost setkat se s Durcenwe + aktualizace

... aneb Kdysi jsem dělávala srazy pro čtenáře, tak kdyby byl zájem i teď.

("plakátek" na sraz jako někdy v roce 2008 xD)

Tak jsem si říkala, že Vám to sem dám alespoň měsíc dopředu. Takže tady to je. Popravdě to není nijak závazný nápad. Prostě jen s Nexus organizujeme j-rock sraz v Olomouci... a tak jsem si řekla, že k tomu přidám pokus o setkání se čtenáři a že když nikdo nebude chtít přijít, tak mne to pak nebude tolik mrzet, jako kdybych se o něco takového pokoušela jen kvůli "setkání se čtenáři".

.

Co se týká samotného j-rock srazu? ODKAZ (na FB událost)
Může přijít každý (pokud s j-rockem začínáte, nemusíte se bát; navíc je to nejlepší příležitost, jak získat nějaké další vědomosti), kdo se přihlásí na událost. ;) Budeme se těšit! ;) 

.

Co se týká přidruženého setkání se mnou!!!

Mám nějakou představu, ale abych se ji mohla pokusit zrealizovat, potřebuji od vás více, než jen (víceméně) anonymní odkliknutí "zúčastním se". Chci vám dát "setkání s Durcenwe s přidanou hodnotou*".

Chtěla bych pro vás připravit dvě věci:
1. autorské čtení... přečetla bych vám novou kratší povídku, která se zde do doby setkání neobjeví (potom nejspíše ano).
2. poskytnu vám jako dárek vytištěný úryvek z Daéovy krve (to je ta knížka, o které pořád mluvím, že ji musím dopsat a doupravit, protože bych ji chtěla reálně vydat)

Ale abych mohla něco takového realizovat, tak potřebuji vědět, kolik - jestli vůbec někdo (spíše ne, já vím :/) - vás přijde! Tudíž potřebuji vědět do 15. dubna, jestli se zúčastníte jako můj čtenář. Nejlepší tedy bude - kromě toho, že odkliknete událost na FB (pokud by s tím někdo měl problém, tak se mi zmiňte) -, když mi napíšete email (demon.de.la.flamme@gmail.com); předmět stačí "sraz" a v něm nějaký text o tom, že se chcete zúčastnit (a případně otázky, pokud na mne máte).

___
* s přidanou hodnotou - to je pojem, který vymyslela Nex pro to, když hudebníci kromě toho, že vydávají hudbu a koncertují, vedou fanoušky ke kupování si jejich CD a DVD, protože k nim dávají například podepsané fotky apod. (mou podepsanou fotku by nikdy nechtěl xD, ale myslím, že dostat se ke kusu knížky, který jinde nedostanete, je zajímavé, ne? ;) )
___


Plán:
Sraz bude v čajovně (na události bude určeno v které), všechno co je napsané na události platí. Protože je měsíc Belfegora (démon lenosti), tak lenivě tam budeme jako organizátoři už od asi 15:00 sedět, až dokud se to nerozpustí (nebo někam nepřesune). Takže je možné přijít kdykoliv.
Ovšem pokud se chcete stavit jako mí čtenáři, měli byste přijít mezi 15-17 hodinou, protože tedy od cca pěti bych chtěla začít číst.
S tím, že samozřejmě mi můžete do mailu napsat a domluvíme se, že vás někde (v Olomouci! xD) vyzvednu, pokud byste nevěděli, kde čajovna je. ;)


Abych nezapomněla...
Tohle setkání je proti upalování čarodějnic! Protože na konci dubna se upalují, a to je hrozné! T.T


(Jakékoliv připomínky pište do komentářů nebo na můj mail;
 nevím, jestli jsem pokryla všechno, co je potřeba vědět.)

...

A v rámci aktualizace, koupila jsem si nový mobil, takže jsem si založila - hlavně kvůli j-rocku - instagram a twitter. Tweetovat nemám moc o čem, ale fotit ještě fotím. Takže dokud mne to nepřestane bavit, můžete se dívat na krajinky, pečení a kočky... xD




1 komentář:

  1. Přišla bych, jen nevytahuju paty z velkoměsta. Tak snad příště =)

    OdpovědětVymazat