Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

úterý 17. září 2013

Vida dalšího fanatika

... aneb Comixy o Dadovi a Kalmovi

Zdroj komixů: Nerimean Transmission

Včera jsem díky Dadovi, který sdílel fanart Madam Tarantuly, přešla na stránku (uvedenou výše ) a našla tam úžasně trefné - a tím vtipné - komixy , s nimiž se chci podělit (a dám vám k tomu různá vysvětlení, kdybyste byli v oblasti Dada méně zdatní ;)).



Ještě dříve, než začnu sem házet obrázky, tak musím říct, že osobně se mi docela protiví styl její kresby a co jsem si projížděla onen blog, tak jako recese a karikatury dobré, ale považovat ty obrázky za hezké, to není možné.
Napřed bez nutnosti vysvětlovat.



Myslím, že zombie apokalypsa nás ovlivňuje všechny. 

Tohle už jsem vám říkala - nevím sice jestli na tomhle blogu i, ale - Dada se vyslovil o Kayovi, že jsou rivalové. Nu, jsou rivalové... jak by nebyli, když dělají to samé a mají ty samé známé - co já vím - v hudebním průmyslu. Dadu do Tokya přivedl Mana, Kaya také napřed hrál pod Manou; Hora byl členem pozdějšího Velvet Eden, poté byl v Schwarz Stein s Kayou; Kalm tvořil základní kámen Velvet Eden, ovšem složil několik písní pro Kayu. Nebyli byste rivalové?

(povšimněte si odstrkování za prsa xD) 

Sad mask - snad nepotřebuje komentář :)
Popravdě celé tyhle komixy stojí na tom, jak Dada hluboce miluje Kalma - je jím posedlý - a je jím odmítán, což... je podobná představa té mé o osudové lásce mezi nimi, která je zničena tím, že Kalm se ožení (ať už je důvod jakýkoliv - chceme-li být hořkosladcí, tak Dadovým zestárnutím a nebytím ženou).





Doomed love - jedno z nejúžasnějších live, co existuje




Pandora je - narozdíl od předešlých písní - tvořena už po návratu Velvet Eden. (CD, na kterém je, vlastním, jachachááá~ *nepřestane se z toho radovat*)



No, tohle je jedna z věcí, která je na Dadovi dosti - jak to popsat? -... prostě, posuďte sami, jak vyzní, když si muž, kterému už bylo 40, napíše status na FB o tom, jak drží dietu... Je to při nejmenším samo o sobě úsměvné (možná by to bylo jiné, myslet do hloubky, ale na první přečtení člověk jen zakroutí hlavou a řekne si: "Dada a internet...")


Není potřeba vysvětlení - jen ty růžové obrázky:





Nejen j-rock a yaoi fanynky chytají nosebleedy z j-rockerů, ale i samotní j-rockeři. xD


Hehe~

Nekomentuju...

Pravda, Kalm je kostička - nebo alespoň byl dříve - až to podnítilo mou představivost, když jsem psala ff na Velvet Eden.

Doufám, že jste se u toho pobavili tak jako já ;)

2 komentáře:

  1. Ty komiksy jsou vtipné, dobré to je... xDDD
    A jak stalkuju tebe, která stalkuješ Dadu, tak jsem je od přírody chápala... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jakože ono to jde asi pochopit i když jen okrajově víš, kdo je Dada a Kalm a Kaya... ale i tak - musela jsem ukázat, kolik toho vím. xD

      Vymazat