Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

středa 4. prosince 2013

O založení tumblru a celkově o blogování...

aneb Čím méně chcete D, tím více se šíří.


Možná si říkáte, co je to za hloupost zakládat si tumblr, když mám blog na bloggeru (+ starý blog na blog.cz... a taky FB a FB-fan stránku) - taky si teď s tím výčtem všeho říkám, co je to za hloupost XD... Ne, není to hloupost, podám vám přesný důvod vší existence mých širokých polí internetové působnosti!

Svět za ospalými víčky - Původně jsem chtěla blog úplně zrušit, ale zanechala jsem ho jako archiv, protože se znám a vím, že rozhodně v rámci nějakého libovolného časového intervalu nejsem schopná přenést povídky, tak raději jsem ho nechala... sama tam různé věci z dřívějška hledám.

Nestane se drakem - Zelených drn pro mé nové město. Nejsem schopna se přestěhovat na nějaký literární server, potřebuji svůj vlastní městský stát, kde budu jediným a absolutním vládcem já. Navíc mi nejde jen o povídky, ale i jiné věci, které sem přidávám (třeba recepty a nebo chystané "referáty" na historii Japonska).

Osobní FB - No. Mám ho, i když hlavním důvodem je, že přes něj sleduji Dadu. A pokud někdo chce sledovat mne, není to vůbec vhodné místo, protože první, co dělám, když chci zmizet ze světa, je, že si vymažu všechny (kromě členů Velvet eden) z FB. A to je i důvod, proč tam nemám moc důvod cokoliv dávat, protože většinu mého kontakt listu (pokud už mluví česky) to nezajímá.

Fan stránka na FB - Přesunula jsem sem všechny posty o psaní z mého FB, protože by se tam nemohli dostat lidé "z okolí", které nemám v přátelích (a abych tím nezatěžovala ty, co v přátelích mám a nezajímá je to).
Momentálně jsme na čísle dvacet tři - ještě k fan FB stránce něco řeknu, ale to až níže.

Tumblr - Důvod založení je ten, že nemám ráda, když vydávám článek s jedním obrázkem, nějakým postřehem nebo tak, a zároveň si nemyslím, že většina z těchto věcí patří na můj osobní FB - takže mi na to přišel tumblr nejvhodnější (má pro to dobré funkce navíc). Navíc ho také mám z důvodu, abych si tam mohla reblogovat posty jiných "tumblristů" (xDDD - to jsem zase vymyslela pojem) a nemusela se starat o vypisování zdrojů apod. - takže např. na "ukládání" přeložených doujinshi na AoKise a podobně.
Proč chodit na můj tumblr? Hlavně pro doujinshi a obrázky. Text tam bude minimální. A má iniciativa taky. Mám to spíše pro sebe jako nějaký archiv, co jsem tak u jiných našla.




AoKise křečkové pokračování




A ještě jedno


bez zdrojů. zdroje jsem ztratila (+ poslední obrázek toho s "titánem" byl s Kurokem, ale ten jsem si neuložila)

Nakonec článku tedy jakási kritika fanclubu. *na chvilku si dá hlavu do dlaní a povzdechne si*
Opravdu všem děkuji za podporu - myslela jsem si, že po mém "pádu" vás bude nanejvýš pět a je vás ve skutečnosti téměř 5krát tolik. To je potěšující. I když vší radost mi kazí, že... by vás mohlo být více - nebo spíše dříve, když ještě jsem bývala "populární" (pokud kdy), by vás bylo více.
Ale co se mi nelíbí - kromě několika málo jedinců mi vůbec nedáváte najevo, co byste chtěli apod. Nemusíte přímo komunikovat, ale... že je to fanclub pro vás (je příliš malý, než abych si na něm mohla "mastit" ego, takže je pro vás), tak byste mohli se více zapojovat, abyste z něj získávali víc.

A na úplný konec.
Zařekla jsem se, že na tomhle blogu nebudu řešit komentáře. Takže... neřeším.
Ovšem trochu na to navazuje téma daily-slash, podle nulových reakcích a zase ne tolik vysokému počtu návštěv z téhle stránky, mám pocit, že se mezi shonen-ai/yaoi píšící v momentální době nejsem schopna zařadit, protože mne odmítají "mladí" čtenáři nebo čtenáři právě z těchto daily-slash vod.
A tak bych byla ráda, kdyby se mi dostala alespoň zpětná reakce ve smyslu, proč vlastně tomu tak je... nebo jestli mám mylný pocit, že házet tam své aktualizace je vlastně k téměř ničemu.


8 komentářů:

  1. Aaah ti křečci jsou tak roztomilíí :D Ach, nevím, co jiného ti tady napsat... Já teda tumblr nemám, je to hrozný žrout času! Ale projdu si tvůj archiv, kdo ví, co tam naleznu XD
    Kroketa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Geniální nápad s křečkama XD
      No, já tumblr používám na hledání AoKise doujinshi a to pravda mi žere hodně času, ale úplně ráda za to jsem, protože je to skvělá volnočasová aktivita. Ovšem dělám to jen jednou za čas a myslím, že tumblr nebudu věnovat více, než jednou za čas hromadu času. xD

      Vymazat
  2. Aneb Proč tedy tomu tak je (a Dasty má co říkat, protože ona do komentářů nutí! a pokud někdo nekomentuje, je schopna ho nazvat vykradačem a navždy vyhostit ze své přízně... život je krutý/ jsem krutá!)
    Kdybych to ze svého neobjektivního hlediska měla posoudit (a to nepůjde lehko, protože tě znám a vím, jak píšeš a čtu tě ráda) tak... když už jsem přijdu, jako nezávislý čtenář, tak se prosím neuraž, ale není to tu pro mne nijak moc vzhledově atraktivní. Ať už z důvodu té mdlé bílé a nebo pairingu v záhlaví, co neznám. Krom toho, stále nejsem schopna ani po té době se tu orientovat, tak čtu jen novinky a orientuji se dle "štítků" dole, abych našla, co chci. Můj názor - nechci ti to tu nijak hanit (to ani v nejmenším) jen postřeh.
    Co jsem zjistila i ze svého psaní - lidi chtějí fanfikce na J-rock... zmrdi! Proto je nepíšu... myslím, že tvé úžasné a bezkonkurenční FF na Jrockery by ti tady možná zvedli sledovanost (ale vím, že už se k tomuhle asi moc vracet nechceš.)
    Nevím zase, co házíš na Daily, tak... možná to není čtivo pro každého, i když zase AoKise! O.o Náhodou mám v povědomí, že je to populární pairing a to anime je známé. Těžko říct.
    Jinak tvé povídky miluji, člověk si v tom vždycky najde to svoje a pokud to načte, vždy se může vrhnout na něco jiného. I Aokise, ač jsem k tomu byla skeptická, se mi četlo jedním dechem dobře.
    Ale možná jsi už dospělejší Dé... možná už ty "mladší" zajímá jen sex bez příběhu a neví, že až se toho nabaží, začnou prahnout právě po tvých příbězích, co mají hlavu a patu, zápletku a nejednu, jsou více procítěné... ale už zase budou starší. Člověk na to přijde s věkem, že to dobré není jen o šuku a jedné wordové stránce. Tohle je divná generace čtenářů...
    Jinak nevím... napsala jsem, co mne napadlo. Ty ve své důstojnosti komentáře neřešíš... já ve svém vzteku jednou utonu a vykašlu se na to :D Ale tak stejně si jednou řeknu: "Žila jsem v době Dé... znala jsem ji, na tydle svoje oči jsem ji viděla!" a bude mi dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, přestalo mne bavit bojovat tu nekonečnou bitvu se čtenáři ohledně komentářů, tak o tom raději nemluvím, i když zanechávání komentářů bych uvítala a myslím, že je slušným poděkováním autorovi.

      Měla bych vydat mapu tohoto doroldojského města? XD Děkuji za připomínky. Ohledně vzhledu jsem si říkala, že bych mohla na něm trochu zapracovat, ale právě, že se mi nechce vzdávat XanSqu (je to dokonalý pár, musíš ho poznat! Sadomasochistický s mafiánem). :) Ale chtělo by to něco zimního! (Víš, jak jsem schopná přejít ze vzhledu s thajským boxerem na romantickou ruskou krajinku s Alicí Jasmine a podobně... xD)

      Nechci nic slibovat, ale protože teď bydlím s Nex, tak docela žije konverzujeme o j-rocku, možná z toho bude nějaká inspirace. Zrovna včera jsme říkali, že je třeba oživit český fandom.

      Nejsem dospělejší~! T.T xDD

      Děkuji ti za názor a chválu. "Žila jsem v době Dé... znala jsem ji, na tydle svoje oči jsem ji viděla!" <- tohle je úžasné!

      Vymazat
    2. četla jsem a skoro k tomu nemam co rict :D co se tyce vzhledove stranky tak ten minuly blog byl lepsi (sadomasochista s mafianem? O_o sakra kde je najdu? :D ) tenkrat, je tomu predlouha doba (asi rok, dva x) ) jsem cirou nahodou narazila na tvuj stary blog ktery jsem si hned ulozila do zalozek a pak nikde nic, az Dasty me uvedla na pravou miru, ze mas novy a me srdce zaplesalo, ze prece jen budu mit zasobu cteni nadosmrti :D bohuzel jedine co jsem od tebe precetla (zatim!!) je Aokise <3 (krasa a dokonalost) a to kvuli tomu ze mam spoustu rozecteno anechci aby se mi ruzne pribehy od ruznych autoru michaly takze tve povidky jsou v čeklistu :D . Co se zas tyce prehlednosti nevim, nejak na tomto blogu nejsem casto a dlouho, ale nahore vidim zalozky ktere asi okazuji na to na co maji :D Jinak opravdu nechapu tvou nectenost, uz kdyz te Dasty "doporucuje" tak tve povidky jsou neco :D (ano vim ze ty jses Dastyn vzor, ale prvne jsem poznala ji x) ) Dál, jen né ff na j-rockery :D nevim proste mi to prijde takove divne parovat realne postavy (i kdyz na nejmenovanem blogu mi to nedela problem.. hlavne v povidce Zviratko :3 xD)
      A dal, eh, nejak nevim, to je asi vse, uz ted to bude asi dost dlouhe x)

      Vymazat
    3. Vlar: Přijde ti divné párovat reálné postavy... Nikdo z GC vlastně není reálná postava ty si to nikdy nečetla! Styď se! :D Zvířátko je prasárna, tu tady nezmiňuj :D (lol - stydím se já) Dé je můj vzor nejsvatější... jak já říkám a stojím si za tím - má modla. heh... a myslím, že každý, kdo nečetl třeba Panenky nebo Odi et Amo a nebo jen yaoi jednorázovku, ten nemá ani ponětí, co všechno se dá napsat, popsat, procítit, prožít s tím příběhem. Je to droga. Snad se k tomu jednu dostaneš :3
      Dé: já chci povídky na J-rock (a víš, že se někdy vracím k té úžasné scéně s hrozny a Dadou? O.o přijde mi tak... tak strašně erotická!) ty prostě umíš ty postavy napsat, protože pro tebe nejsou anonymní a máš k nim vztah. Mám hrozně ráda tvé J-FF, už jen proto, že je to živé a dýchá to na člověka tu skutečnost. Doufám, že se ještě něčeho dočkám :3 :D a že bydlíš s Nex... O.o to... nevím, jestli mám závidět tobě, nebo jí, nebo by to bylo zdraví škodlivé soužití :D
      Mapa města by se mi opravdu velice hodila. :D Často, když něco hledám, strávím tu i půl hodiny procházením záložek, než se na to vykašlu a jdu na archiv, kde to stejně taky není (často tedy jsou to články, kde mne něco zaujalo a chci se k tomu vrátit a už to nenajdu) -.- pokud vytvoříš navigaci, budu ti moc vděčná. :3
      Ano, žila jsem v době Dé - stále žiji v době Dé... :3 rádo se stalo. Já děkuji :3

      Vymazat
    4. ja tam ale napsala jen ze u jedne nejmenovane stranky mi to vubec divny neprijde :D (hadej ktery... teda spis blog, ani nevim jaky je v tom rozdil x) ) a to je to je droga uz jsem tak nejak pochopila abu´´niz bych cetla nejake dilo od De (jestli vadi osloveni omlouvam se, ale ta zkratka se mi libi :D hlavne kvuli tomu ze bych cele jmeno nedala x) )

      Vymazat
  3. Jdu konečně pořádně prohrabat tvůj tumblr...

    OdpovědětVymazat