Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

čtvrtek 6. června 2019

Těžkopádní pro lidské - audiokniha

Jak jsem říkala, Těžkopádné určitě chci dokončit, ale přišlo by mi jako promrhání povídky/knihy, kterou mám sama velmi ráda, kdybych se o to pokoušela nyní. Tzn. hned ze stavu 23. kapitol a 4 bonosů, které nikdo nečtě (po tak dlouhé odmlce)... a kdo by to začal číst jen tak zčistajasna, když to má takový rozsah? Vydávala bych si další kapitoly jen pro sebe, a to asi nemusím.

Proto jsem se rozhodla celý příběh oživit a získat mu pokud možno nové publikum (možná upozornit to staré, že už já, Jefimka a Zinečka zase žijeme!) díky vydávání audioverze.

Ehm. Není to ten hlavní projekt, jaký mám od začátku roku v plánu a dostávám se k němu až teď. Ale jistě už asi tušíte, co chystám... A to ehm, to je sebekritické, protože nehledě na to, jak dlouho to plánuji, jsem nováček a podle toho to také vypadá.

Měla bych zveřejňovat nové díly každý čvrtek (chtěla jsem původně jeden den, pak zase dva, ať je to rychleji vydané, ale s tím, jak je to časově náročné alespoň teď ze začátku, zůstaneme u jednoho). A jakmile budeme mít zopakované, co už je zveřejněné, tak se pustíme znovu do vydávání.


2 komentáře:

  1. Tohle je super! :) Mám další věc kterou si můžu pustit při kreslení. Navíc Těžkopádné nemám dočtené, trochu jsem se zasekla, tak si je ráda takhle oživím. Mám ten příběh moc ráda. Líbí se mi to prostředí a miluji tvé Rusalky. Jsou kouzelné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě na to jsem myslela, taky občas něco poslouchám, protože zrovna nemůžu číst. I když asi chvíli potrvá, než se to trochu utřepe. Je to už chvíle, co jsem střihala videa, nebo přednášela... tak to zatím dlouho trvá a je to takové všelijaké.

      Vymazat