Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

středa 19. února 2014

Sběr n. 1

aneb Povídáme si s D // humr, Maya (LM.C), Takeru (SuG), Eruri

Když nemám toho jednoho svého člověka, vždycky vyhledávám jakékoliv lidi v mém okolí, abych s nimi mohla komunikovat (i děvčaty na bytě jsem se včera bavila o.O, ale to proto, že mne zaujalo, že se nově přistěhovala Mongolka)... je to zvláštní. Asi potřebuji být ve společnosti.
Vlastně - doma jsem ve smečce, teď na bytě mi chybí smečka, tak komunikuji s lidmi.

Nicméně - celý tenhle článek vlastně píšu, abych sem mohla dát své dílo (pro pobavení), co jsem vytvořila v hodině základů práce s PC (to jsou druhé vysokoškolské základy práce s PC, co mám a jsou horší, než ty první na strojárně, ale... kredity)... protože "kredity budou stačit" na studijním neplatí.




A protože nemám ten obraceč času z HP, bohužel nestihnu moderní dějiny Japonska. Tak asi příště, protože nevím, zda bych poválečnou politiku dala z hlavy bez účasti na přednáškách. Předválečnou a války ano, ale to potom... to bych jen mohla zarecitovat své oblíbené:
Říkal si MacArthur Douglas,když utíkal skrz filipínský prales,"Půjdu já teď, do USA, domů,až se vrátím, popravím Masaharu Hommu."
Ale to je vlastně ještě válečná báseň. O procesu s Hommou to nic neříká (i když ano, byl popraven). Takže bych mohla jen poznamenat, že v 1969 měli v Japonsku hezké chlapce vydávající se za dívky (viz. Bara no soretsu), ale politika? Možná něco v Kurosawových filmech by se našlo.

No tak nic, tedy v těch základech jsme se učili s wordem a hromadně se nudili. Mé veledílo:


Už je to několik dnů zpátky (asi jeden xD), co jsem potkala fotky, na kterých Maya vypadá opravdu dobře - trochu zvláštně, ale... Maya je opravdu hezký - vždycky to uhodí do očí, když ho tak člověk jednou za nějaký čas potká.




A Takeru teď předváděl nějaké oblečení (reblogovala jsem to na tumbleru), kde také vypadá hodně dobře. Už několik měsíců - ne-li roků - je mi Takeru jaksi hodně milý.


více zde: 1, 2, 3

A nakonec Eruri. Úplně nás to s Nexus dostalo, dokonce mi Nex (rozuměj - ten, co nečte česky psané ff) řekla, ať napíšu na ten obrázek povídku. Hmm~ Top-model Erwin a návrhář Levi.

zdroj: zde
 
Když jsem u Nex, dneska jsme si udělali pizzu a hráli Heroes III. - hezký večer jsme si udělali. ;)
A začala jsem hrát už v sobotu Shogun Total War 2, hraju za otce Motočiky, za Kuničiku a už mám dobyté celé Šikoku, tedy skoro celé, ale ten jediný daimjó, co tam má svůj hrad, je mým vazalem, takže Šikoku je mé... Cílem hry je do r. 1600 dobýt celé Japonsko. Věřím si!
Pokud ne na poprvé, budu dobývat tak dlouho, dokud se nenaučím řídit stát, diplomaticky jednat a vést bitvy. Protože to jsou vědomosti, které bych ráda nabrala.

Když jsme tak u toho, skutečně nikdo se mnou nechce spolupracovat na nějakém Eruri z alternativního vesmíru? 

2 komentáře:

  1. uvedene chlapce neznam, ale vypadaji opravdu pekne x) a co se tyce EruRi povazuji se za konzumera a tesim se na tvuj vytvor se spolupraci s nekym x) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Japonci častokráte vypadají opravdu pěkně ;)
      A co se týče EruRi, budu na to nejspíše muset stačit sama.

      Vymazat