Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

pátek 7. března 2014

Sběr č.3

aneb Všechny iluze jsem si vzala // Black sails, spánkový deficit, mé pokusy o cosplay

Je to hrozné se mnou, čtvrtky mám volné a vždy si naplánuji, jak si konečně dodělám práce a rysy do zobrazovacích metod, rysy do konstrukční geometrie, vypočítám úkoly do analýzy a algebry a k tomu ještě budu psát. Nu, vstanu 8.30, nevím, co dělám, je půl dvanácté, udělám si oběd, zatopím, znovu nevím, co dělám, někdy k večeru mne chytne chuť psát, drží se mne do půlnoci a pak udělám jediný úkol, který musíme odevzdávat z hodiny na hodinu a to z analýzy (pokud ho nepíšu v pátek ráno ve vlaku).
Nerozumím tomu, proč mne chuť psát chytá hlavně, když mám dělat něco jiného. A pak kvůli tomu spím na dnešek/pátek méně než pět hodin.
Jsem unavená... dneska rozhodně nečekejte Vepíšu v tvou krev (a zítra to vidím docela taky bledě :/).

Začala jsem se ve středu dívat na Black sails (a v úterý na Hannibala, na druhou sérii) - je to úžasný seriál o pirátech. Mám ráda skoro všechny postavy, líbí se mi to prostředí, úplně moc jsem spokojená s tím, že jsem tento seriál našla. Ale mohlo by tam být více potu, krve a špíny!!! (Jako ve Spartakovi, běží to na stejné televizní stanici nebo tak něco.)



A našla jsem tam neskutečně krásnou děvku - už jsem ji opěvovala na FB. (I s tím, že bych se bývala radovala, že se ze mne konečně stává lesba, ale neraduji, protože mi na tom děvčeti prostě vadí, že to není chlapec, co se vydává za takové překrásné děvče - jsem pokřivená, vím.)
Nechtěla jsem, aby ji zabili... a oni nezabili, tak jsem ráda ještě víc, i když pravda dosti si protrpěla.


Líbí se mi nejen pro svůj vzhled, ale hlavně pro hlas/přízvuk.


Celkově jsem si všimla, že jsem vysazená na výrazné typy s divným hlasem, např. Lydia z Teenwolf, která mne také zaujala, je toho příkladem.


___
Než přistoupím k mému cosplayi, který je na nic i bez předchozích krásek, ale s nimi by se do jednoho článku dávat fakt neměl, přidám ještě jeden svůj postřeh z FB, ze včerejšího dne.


___

A teď k mému cosplayi.
Ehm. Tak jsem šla v úterý kolem nějakého auta a v odrazu ve skle jsem si všimla, že mám stejný účes, alespoň jeho část, jako Shibata Katsuie ze Sengoku Basary.

pro připomenutí Katsuie a Ranmaru
zdroj: tumblr

Nu, tak jsem si tak řekla - s tím, že jsme se předtím s Nex bavili o cosplayi -, že toho bych alespoň vlasy mohla cosplayovat. Nějak se ta myšlenka usadila a zkusila jsem to.




Ta první fotka, protože mám trochu jinak střiženou ofinu a mám ji na okrajích delší, tak jsem si zrovna házela to delší pod vlasy a vypadám tam, že mám šikmé oko + zbytek ošklivého stvoření a něčeho, co by se s trochou představivosti dalo nazývat obličej.
Druhé dvě fotky. Nu. Shibata Katsuie, i kdybych si koupila zelené čočky, by ze mne nebyl. A je smutné, že mám pocit, že jsem na něj příliš hrubá v obličeji... hrubá v obličeji na vojevůdce, to je level durcenzo toto. Nu což... můj sen, že bych někoho mohla cosplayovat se mi asi nevyplní.
Na velké chlapáky nemám dva metry výšky, jak je potřeba a ti menší muži jsou vždy takoví jemní.

6 komentářů:

  1. Náhodou, vypadá to moc dobře, jsi mu opravdu podobná. A v obličeji máš takový drsný výraz, ale to na vojevůdce právě výborně sedí :)
    Kroketa

    OdpovědětVymazat
  2. Nahodou super ^^ Lexxie

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se to taky líbí.
    Manami

    OdpovědětVymazat