Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

úterý 4. června 2013

Pořezaní noční oblouhou


Stál tam - slunce mu zapadalo přes záda - a svíjel se jako had.
Byl pořezaný noční oblohou a jako sůl do ran mu vsypali hvězdný prach.

Nerozuměli jsme mu...
...tak vypsal se do své kůže. Pak mlčel.



To málo slov, co mne napadlo včera, když jsem zavřela oči, snad bylo jakousi předzvěstí, že dnes se mi připomene Kyo. Ve svém psychickým úpadku a následovným uzavřením se mimo svět, jsem spoustu informací zameškala a prošly daleko ode mne. Tak jsem třeba nevěděla o Kyově oficiálním FB a stránkách, a mnoho dalšího nejen o Dir en grey. Vlastně stále nevím, co se dělo posledního půlroku - tak napříč vším.

Ale když se tak na to dívám:



Připadá mi znovu, že s Kyem máme jisté rysy společné. Nevím, zda jsem se vychovala do takového podoby, nebo je to přirozený vývoj kreatury, kterou jsem, že začne mít tyto rysy. A vlastně - kdybych si to jen vymyslela - bylo by mi to k něčemu? Dělám s tím na někoho dojem? *už se v sobě vůbec nevyzná* Nevím, kde se ten pocit bere a jaké logické předpoklady k tomu vedou... jen ho mám.

Vlastně jsem Kya na začátku, když jsem Dir en grey poslouchala jen chvíli, neměla příliš v lásce. A stále není příliš oblíbeným - ve smyslu toho slova. Je to... jiný pocit a vytvořil se dle mého až, když jsem jej viděla naživo. Na prvním live mnou prostoupil, ale až naposledy v Budapešti, kde šel drobný, a přece měl všechnu - nejen mou - úctu, jsem si ho začala plně uvědomovat.
Je to - nebo alespoň to tak cítím - jako když máte něco schovaného ve dlani, stydíte a bojíte se to komukoliv ukázat, a pak zahlédnete, že někdo jiný ve svých dlaní skrývá to samé. Ty dlaně můžou být rozdílné a lidé, co se chtějí do nich podívat také, ale jisté rysy reakce vlastní a společnosti tu jsou podobné... stejně jako ta věc uvnitř je totožného druhu, i když samotná nemusí být celá beze zbytku vítána jejím vlastníkem.

Já... chtěla bych se s ním sejít osamotě. Nebo mít alespoň příležitost se mu podívat z blízky do očí, abych se pokusila v nich přečíst, zda to, co cítím, je takové. Chtěla bych poznat, v čem je stejný a jestli vůbec. Možná doufám, že kdyby byl, tak... by mne tím přesvědčil, nebo mi dal důvod, že má existence něco nese. Není jen špatná, ztracená a zbytečná.
Ta jeho, i když sám se vidí, jak se vidí, toho nese spoustu. Sama o sobě nebo bez sebe s někým, to nevím.

Chtěla bych se vidět v odrazu jeho očí, stejně jako o sobě čtu v sebevražedném Dazaiovi.  


4 komentáře:

  1. Napadá mne k tomu plno věcí, ale jedna myšlenka je asi hlavní - někdy by se člověk měl podívat do svých očí tak hluboce, jak se dívá ostatním...tak jak by se chtěl dívat.
    Vlastně by to měl vždy udělat první.
    A co je pak nejhorší? Vydržet a neuhnout svému vlastnímu pohledu.
    Prostě vidět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš, že ve svých vlastních očích je člověk schopný něco naleznout?

      Vymazat
  2. Podle mne čím víc špatného, ztraceného a zbytečného v sobě člověk vidí, tím hlubší jsou jeho myšlenky, když je po sobě začne zanechávat... i když možná zase záleží na tom, jakým způsobem špatný, ztracený a zbytečný je...
    SG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíše je špatní, ztracení a zbyteční za sebou nechávají stejně hnilobné myšlenky, místo toho, aby jako ostatní žili.

      Vymazat