Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

neděle 14. července 2013

Nedělní mišmaš

 <- hezké co?
Ale ať neklamu vzhledem, o tomhle tento článek nebude. Jen jsem to potkala na jednom tumbleru (tumblry jsou zlo, špatně se s nimi pracuje, vždy se naštvu, když na nějakém jsem).

Blogově
Začnu aktualizací a aktualitami.
Přidala jsem na blogu nemálo věcí.

- nahoře:
1. Řekněte si - Je tu možnost říct si u mně o povídku, pokud jste si nevšimli. Ne, že by si někdo kromě Seiriel chtěl říkat, ale rozhodla jsem se tak případnému někomu vyjít vstříc.
2. Vzhledy - Asi jen pro mé potěšení...
3. Zápisy lovce - Taky jen pro mé - a vlastně i pro Seirielino - potěšení... i když si nemyslím, že by to někomu jinému než nám mohlo něco přinést (ani ostatním hráčům Monster Hunter by asi nepřineslo).

- na boku:
1. Oblíbené příspěvky - S tím, že nejoblíbenější je můj recept... začnu psát brzy kuchařky.
2. Aktuálně - Kdyby náhodou to někomu k něčemu bylo a nemusela si o jednotlivostech psát do článků.

- dole:
Štítky - Tohle jsem viděla na jiném blogu a zalíbilo se mi to.

Ale mám pocit, že čím více personifikuju tenhle blog a že mi to tu dává skutečně prostor všechno si provázat, začíná to tu být pro návštěvníky - kteří nemají můj chaos v hlavě - docela nepřehledné a nevědí, kde co hledat. (Mám si sem dát vyhledávání? Uvidím.)
Ovšem nemyslím si, že by tu někdo zase tak chodil. Chybí mi tu něco podstatného? Nebo je to tím, že mne už nikdo nechce číst a nemá mne rád? (K mému překvapení, když googlujete Durcenwe, tak vám to tady vyjede, takže se mne dá najít.)
Zdá se mi, že už nikdo nehledá a nečte blogy. Kde se tedy všechno děje? FB je podle mne málo osobní (je to hrad mnohých, nikoliv vlastní - spíše takové tržiště). Ale jsem to asi jen já, kdo má potřebu se "ventilovat" na "vlastním".

Na komentáře odpovídávám s nějakým zpožděním, ale vždy odpovídám.

Smečka
V únoru nebo březnu - víte, že teď nevím - měla Dima koťata, ze dvou přežilo jen jedno a sice jsem ho původně chtěla prodat, ale nakonec jsem to neudělala. Nechala jsem si ho jako připomínku mého pádu a zhroucení se. Jmenuje se Arkebuza, podle typu zbraně ze 17. století, která byla dovezena i do Japonska.
Takže teď mi v pokoji pravidelně nocuje Dmitrij, Josif a Arkebuza.

Dmitrij (vždy mi pózuje, když pochopí, že mám foťák)
Arke

A video, jak se Arke naučila aportovat... i když trošku strašidelné, jak je to z večera.



Zbytek
Čtu Bratry Karamazovi a musím říct, že jak je to o bratrech, pořád mám pocit, že jsou tam nějaké shonen-ai náznaky. Většinou se mi to nestává, ale teď to k tomu přímo svádí.
A mamka se mne ptala, jestli to čtu, abych věděla, jak zabít otce. xD

Znáte tumbling? Úplně tahle fotka zabila.
Možná i kvůli tomu jsem teď začala dělat jógu, chci být také taková pružná. Popravdě vždycky, jak si vzpomenu na tumbling, chtěla bych začít dělat takové věci. Ovšem celá jsem za poslední rok zatuhla (a zeslábla, což mne štve ještě více) a teď se chvěju - fyzicky, prostě třesu, jak jsem po protahování a výdržích - z všerůzného "jógování"... ale třeba... třeba se dopracuji k něčemu. xD
Ovšem baví mne to. I když si občas říkám, jestli jógu cvičí masochisté. xD

Koupila jsem si biosil, je to potravinový doplněk na lepší pleť, vlasy a nehty. Mělo to dobré hodnocení a je to levné - tak to chci zkusit. Protože od toho, co jsem si ostřihala vlasy (na délku deseti centimetrů), tak stále toužím - jak jsem předpokládala -, aby mi dorostly co nejdříve. Chci to něčím popohnat, protože mám pocit, že mi prostě nerostou.
Pokud mi to zlepší pleť, tak budu dost překvapená - má pleť je nezlepšitelná a děsivá.

Vlasy mám prošedivělé a mám přesně opačný problém než ostatní. Toužím si je nabarvit, ale chci, aby šediny zůstaly. Přemýšlím o heně, ale tou nedocílím fialové (která mi nesluší, ale živočišně po ní toužím). xD

Chtěla bych si nechat vytetovat tuhle malbu, i když nejspíše trochu pozměněnou, ale úplně se mi líbí - už delší dobu. Jedovaté houbičky, lebka, vraní oko, had a ta ulita. Přijde mi to skvělé a dokonce vím, kam bych si to dala - na jeden bok a níže k pánevní kosti a podbřišku.
Ale na to bych musela mít postavu... (a pokud někdy budu mít postavu, budu už moc stará.)
A navíc si ani nedokážu představit, kolik by to stálo. :/



4 komentáře:

  1. Jop... obrázek skvělý... teď si ho nemůžu dát do výkecu já... xD
    A náhodou, mi to tu nepřijde nepřehledné... a tvé pečení a celkově sladké je nejlepší na světě! Musíš si udělat kavárnu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu mne děsí, co vše si vymyslela evropská únie, aby si jeden nemohl založit domácí, levnou kavárnu. :/ Huh. Je to dle mého ještě méně pravděpodobné, než vydat knihu - z hlediska mne, jakožto bývalého gymnazisty.

      Vymazat
  2. Já na tvůj blog chodím a přijde mi skvělý ;) Jenom se tu někdy cítím trochu nepatřičně, protože příliš nefandím j-rocku a taky proto, že se na to všechno dívám trochu jinak... Navíc jsem jeden z těch lidí, kteří raději mlčí, takže mám někdy problém s tím něco ti tady napsat. Ale pokud ti mé všetečné komentáře nevadí klidně budu v komentování pokračovat ;)
    Kroketa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hezké, že ti přijde skvělý ;)
      Chápu, že k některým tématům nemáš moc co říct... i tak jsem ráda, že sem chodíš a že komentuješ (když komentuješ).

      Vymazat