Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

neděle 15. září 2013

Letem světem internetem...

aneb Aby v tom článku nebyla jen reklama na mé FB fanstránky.

Takže, ano ano, založila jsem si fanstránky na FB z nějakého popudu mysli... i když moc nevěřím, že tam bude moc fanoušků. Myslela jsem, že se nedostaneme přes pět, ale už máme přes pět, tak říkám že deset vás nebude...

Takže tadá~ moje FB fan stránky:
https://www.facebook.com/doroldojskeho

Jejich účelem je, abych tak mohla někde ventilovat své postřehy, když zrovna píšu... a také být blíže svým čtenářům, ale zase úplně tak blízko ne. XD



A teď ten zbytek.
Někde na internetu jsem potkala toto (viz. níže), ale místo "opinion" jsem přečetla "onion"... a myslela jsem si, že análová cibulová kůra je dobrá na léčení yaoismu. XD (Až po dlouhé době jsem to přečetla správně.)



A tady jsem udělala vlastní demotivační poster, co mne tak napadl u sestřihu na Nasira a Agrona:


2 komentáře: