Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

neděle 2. března 2014

[Dada-fanatismus] Blizučko...

... aneb Získala jsem kladné body u Dady. xD


Sice je na tom vidět, jak celkově můj FB, stejně jako blog, tumblr atd. nikdo nezajímá (žádné jiné reakce tam nejsou), ale Dadu bych nečekala, už je to hodně dlouho, co mi naposledy něco lajkl. Asi si jen tak všiml, že ho někdo sdílel a měl zrovna čas (vysedával u FB a čekal na reakce svých fanoušků - to přesně dělal), i tak... potěší to. Vždycky to potěší.
Zajímalo by mne, zda si přeložil to, co k tomu mám napsaného (popravdě jsem tam záměrně nepsala "nemám CD", aby náhodou se nestalo, že by se k tomu nějak Dada dostal - naštval by se, já to vím, že jo - a říkala jsem si, že jsem paranoidní, protože "jak by si ve svých 5000 přátel mohl mého statusu vůbec všimnout?").
Ale stejně... hehe!



Jinak mi to připomenulo tady tohle (5. srpna 2010 jsem na FB zveřejňovala Dadovu fotku):


Vždycky mne zajímalo, zda si přeložil alespoň část toho rozhovoru, protože kdyby ano, bylo by to dosti zajímavé no... ale spíše to asi bylo "děkuji" za to, že jsem ho vzpomínala v 2010, kdy ještě nebyl "znovunalezený".
Nicméně to jasně značí fakt, že si prohlížel můj profil. Pravda, v té době, kdy si mne přidal do přátel, měl nějakých 200 přátel - teď s 5000 si už určitě takové existence jako já neprohlíží. x

2 komentáře:

  1. Zajímavý... :3 Mně zrovna dneska lajknul taky tohle video, které jsem sdílela + fotku s kočkama, která je taktéž od něj. (Za což jsem ráda xD) (Já jsem vlastně ráda vůbec z to, že jsem se vmáčkla do jeho 5000 přátel.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, občas ho podezíráme, že na FB tráví skoro celý den. xD
      Ale taky se snažím mezi jeho přáteli zůstat, protože vím, že napodruhé bych se mezi ně už nedostala. Jediná chvíle, kdy jsem si ho chtěla smazat, bylo, když si stěžoval, že nemá místo na Kalma v přátelích.

      Vymazat