Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

sobota 1. března 2014

J-rock-fanatismus č. 1

aneb Na zlepšení nálady... //Velvet Eden, Dir en grey, MUCC



Protože Dada je naprosto úžasný a nádherný. Vždycky, když se na něj dívám, tak vím, že prostě... to krásné tu je, i když tak daleko a nedosažitelné. A bohužel v poslední době - když se na něj podívám - musím si vyčítat, že ještě jejich nové CD nemám (právě minulý týden všem přicházelo T.T)... a stále to nevypadá, že bych v brzké době měla mít.
Doufám jen, že až se ke mně dostanou potřebné finanční prostředky, bude ho ještě kde získat.


 


 


zdroj: Dadův FB

Tatsurou má úžasné vlasy, vždycky... ale tady tolik úžasné!

zdroj: tumblr
Dir en grey - co k nim říct?
Kyo mne drží při životě, Die těší, Toshiyu (má na sobě úžasnou - co to je? hakama nebo skládaná sukně? - prostě úžasnou dolní část oblečení) občas obdivuji jako Dadu, Kaoru je Kaoru (a stojí tu velmi heterosexuálně a frajersky xD)... a k Shinyovi jsem si nenašla ani po letech cestu (ale tady má něco, co vypadá jako šaty princezny, u kterých si hlavní hrdinka - princezna xD - utrhne sukni, když jde do dobrodružství, aby jí nepřekážela v bojování.)

zdroj: tumblr
Stále mne stejně těší Dieova barva vlasů. Svět je tak, jak patří. Die a červená!
zdroj: tumblr

zdroj: tumblr

Toshiya má - jak pořád říkám - podobné rty s Dadou. Vždycky, jak ho vidím, tak si to říkám. A přestože už to není ta Toshinka, co to bývala, stejně... je to Toshiya... co má - mimochodem, co jsem si všimla v poslední době - rád roláky bez rukávů a dívá se... tyhle pohledy znám naživo... takové štěstí mám ;), i když z jiných koncertů (tří - jupíjajej - tady si nemůžu na nic stěžovat).
zdroj: tumblr



___
pozn. Házím odkazy na zdroj na můj tumblr čistě proto, že je to pro mne jednodušší a kdo se bude chtít dostat k prapůvodnímu zdroji, tak si ho snadno najde/dokliká k němu.

Žádné komentáře:

Okomentovat