Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

úterý 23. července 2013

Přejmenuji se na Lenost a postavím si chrám

... aneb Dneska to se mnou vůbec nejde.

Huh. Ale skutečně.

Ráno jsem vstala před desátou a to se mi vůbec vstávat nechtělo. Těžko jsem do sebe dostala tabletku biosilu - mám to možná spíše jako placebo, protože se mi zdá, že mi skutečně začaly vlasy konečně růst xD - a zapila ji vodou (Už jsem vám někdy říkala, jak nerada piju? Hlavně ráno je mi z toho špatně).
Pak jsem zvládla přelézt ze své postele do ložnice za mamkou.
Bylo jedenáct, ještě jsem necvičila ranní jógu a jak se mi nechtělo, tak jsem zvolila raději hraní na PSP. Dobrá rozcvička! xD Zabila jsem několik příšer a měla za to, že by to jako denní cvičení mohlo stačit.
Nakonec jsem se přemohla a od 12 do 13 hodin přece jen si zacvičila, i když se mi tááák nechtělo!
A vrcholem bylo to, že se mi ani nechtělo se jít po cvičení umýt.
Pak jsem ještě do 16 hodin byla vzhůru, ale nějak jsem po ani ne kapitole Bratrů Karamazových zesnula... a spala až do osmi.
Dnešek skutečně byl jedna velká lenost a i teď zívám.

Hara
Nicméně, vždycky na konci jógy meditujeme, ležíme na zádech a máme úplně všechno vypustit... Z nějakých jiných pramenů, než z toho videa, podle kterého cvičím, jsem se dočetla, že člověk má nejdříve myslet na oblast svého břicha a soustředit se na dýchání, postupně se přesouvat na skutečnou meditaci. Můj problém je, že ta oblast byla pojmenována jako hara.
Totiž... Když se řekne Hara, představím si Toshiyu (Hara Toshimasa).
Takže má meditace spočívá v tom, že myslím na Toshiyu. Hmm~ Je to příjemná meditace. I když nevím, jak uklidňující.


Dmitrij a spol



Jehly
Protože Seiriel má ráda muže na jehlách a poslala mi nějaký tumbler, tak tady něco slušného z něho.


A úplně mne u toho napadlo, že stejně byl nejlepší Gackt a jeho boty v Iluminati. (Už jsem to tak dlouho neslyšela.)



2 komentáře:

  1. Ohh... Jozif je sexy... A Gack v Illuminati taky... xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Josif bývá normálně více sexy, ale bohužel se nechce fotit.

      Vymazat