Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

pondělí 22. července 2013

Variace dosavadních receptů ;)

aneb Své dortové veledílo si nechávám na nějakou příležitost
(A vlastně jen tak, abych se pochlubila, jak si peču a jím xD)



Hustá domácí horká čokoláda - recept zde


Takhle čokoláda (s dvojnásobným množstvím škrobu) je na mne už moc hustá, ale i tak není vůbec špatná.

Lívance s banánem, čokoládou a šlehačkou - recept zde


Lívance z podmáslí, plněné banánem vždy po vrstvách, natřené čokoládou a ozdobené šlehačkou se skořicí. Naprosto dokonalé tohle!

Mřížkový koláč s malinami a tvarohem - recept zde



Těsto je úplně stejné jako v receptu podle odkazu (i když jsem neměla vanilkový cukr a místo citrónové jsem tam dala sušenou pomerančovou kůru), ale náplň se liší. Dala jsem tam místo smetany smetanový jogurt (smetana nebyla, vanilkový cukr také ne) a myslím, že to dokonce bylo i lepší. Malin je tam jen troška, řekla bych, že ani ne 100 gramů a dokonce jsou z mražáku.

Koláč s borůvkami, tvarohem a posypátkem - recept zde



Znovu to samé těsto a nahražená smetana smetanovým jogurtem (dělala jsem oba koláče najednou). Borůvek jsem měla více než malin.
Navrchu je posypátko, poprvé, co jsem posypátko dělala - přibližně na 1 díl másla, 2 díly mouky a 1 díl cukru; záleží na tom, jak moc malé hrudky chcete mít, promíchá se to klidně i prsty a až je to sypké, dá se tím sypat (xD). (Myslím, že babička vždy posypátko na koláče dělala ze sádla , ale to jsem po ruce neměla).

6 komentářů:

  1. Oh, ty lívance... ty bych tak chtěla jíst...! a ty koláče byly úplně hrozně moc dobré!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Kdy si otvíráš tu neko kafé? xD (scope)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla bych ráda, kdybych mohla říct, že někdy jo.
      Ale jsem ráda, že tě mé fotky navnadily.

      Vymazat
  3. Za tohle tě strašně nemám ráda :D, děláš mi brutální chutě vždy, když doma nic nemám :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsi mi to říkala, tak mi musíš psát, když doma nic nemáte, abych nevydávala takové články xDDD

      Vymazat